نوشته شده توسط : تینا

هتل کوئین الیزابت آنتالیا

هتل 5 ستاره کوئین الیزابت آنتالیا در منظقه کمر آنتالیا قرار گرفته است و معماری آن شبیه کشتی است. مساحت هتل حدود 40000 متر مربع است و در نزدیکی منطقه گوینوک که دارای رستوران ها مراکز خرید بسیاری است قرار دارد. سرویس دهی هتل به صورت UALL است و دارای ساحل شنی اختصاصی است که 150 متر با آن فاصله دارد. هتل کوئین الیزلبت آنتالیا دارای 395 اتاق است که شامل اتاق استاندارد، خانوادگی، جونیور سوئیت، سینیور سوئیت، رویال سوئیت، ویلای دوبلکس، سوئیت دوبلکس پرزیدنت و اتاق ویژه معلولین است که برای مسافران تور آنتالیا دارای امکانات بالکن، حمام، دستشویی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن مستقیم، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات الکترونیکی، یخچال و سشوار هستند. رستوران های هتل شامل رستوران اصلی به سبک بوفه، 6 رستوران آلاکارته با سرو سنتی ترکیه، چینی، فرانسوی، دریایی و ایتالیایی و هم چنین یک اسنک رستوران در هتل وجود دارد. هم چنین 9 کافه در مکان های مختلف هتل قرار دارند که انواع نوشیدنی، چای، قهوه و دسرها را سرو می کنند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به سرویس نگهداری کودکان، دوچرخه، آرایشگاه، مرکز اسپا، پارک آبی، زمین تنیس، والیبال ساحلی، مرکز تناسب اندام، مینی گلف، واتر پلو، جت اسکی، قایق رانی، کلاب کودکان، موزیک، نمایش، استخر روباز و سرپوشیده و... اشاره کرد.

 

 



:: برچسب‌ها: هتل کوئین الیزابت آنتالیا,رزرو هتل کوئین الیزابت آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های دارای پارک آبی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل کنکورد آنتالیا

هتل 5 ستاره کنکورد آنتالیا در شرق آنتالیا و در منطقه لارا واقع شده است. این هتل نام و طراحی خود را از هواپیمای کنکورد گرفته است. هتل در 16 کیلومتری مرکز آنتالیا و 10 کیلومتری فرودگاه این شهر قرار دارد. سرویس دهی هتل کنکورد به صورت UALL است. هتل دارای 401 اتاق است که شامل اتاق های استاندارد دلوکس، اتاق دوبلکس، جونیور سوئیت، سوئیت خانواده، رویال سوئیت، سوئیت گراند و اتاق ویژه معلولین است که برای مهمانان تور آنتالیا دارای امکانات سشوار، تلفن تماس مستقیم، تلویزیون، مینی‌بار، صندوق امانات، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی، تهویه مطبوع مرکزی و نمای پانوراما از دریای مدیترانه هستند.هتل کنکورد آنتالیا دارای یک رستوران اصلی به سبک بوفه و 7 رستوران آلاکارته با ارائه غذاهای دریایی، ایتالیایی، اسنک و سنتی ترکی به مهمانان تور آنتالیا است. هم چنین هفت کافه در مکان هایی نظیر لابی، ساحل، استخر و باشگاه بولینگ قرار دارند که انواع نوشیدنی های سرد و گرم را سرو می کنند. مرکز اسپای مجهز این هتل دارای امکانات حمام ترکی، حمام بخار، حمام گل، سونا، جکوزی، استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ و باغ اختصاصی مرکز اسپا است. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به آموزش غواصی، باشگاه بولینگ و بیلیارد، والیبال ساحلی، بسکتبال، دارت، ژیمناستیک آبی، جت اسکی، کانو، دوچرخه دریایی، وایند سروینگ، موزیک زنده، نمایش و آواز اشاره کرد.

 



:: برچسب‌ها: هتل کنکورد آنتالیا,نرخ هتل کنکورد آنتالیا,هتل های 5 ستاره UALL آنتالیا,قیمت هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل 5 ستاره اورنج کانتی آنتالیا با تاثیر از معماری قرن شانزدهم آمستردام و دهکده ماهیگیری سی وولندام هلند ساخته شده است. هتل دو ساختمان دارد که یک ساختمان فرعی دو طبقه و یک ساختمان فرعی پنج طبقه هستند و در مجموع دارای 514 اتاق است که شامل اتاق های دلوکس با نمای شهر یا دریا، اتاق خانوادگی، سوئیت QUEEN BEATRIX، سوئیت ماه عسل، سوئیت PRINCESS MAXIMA، اتاق دوبلکس و اتاق ویژه معلولین است که برای مهمانان تور آنتالیا دارای امکاناتی مانند تلویزیون، مینی‌بار، تهویه مطبوع و بالکن هستند. هتل سه رستوران دارد که رستوران اصلی به نام DE WERELD صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه سرو می کند، رستوران آلاکارته STEAKHOUSE غذاهای گوشتی و استیک سرو می کن و رستوران آلاکارته SUSHI غذاهای ژاپنی سرو می کند. هم چنین 9 کافه در هتل اورنج کانتی آنتالیا وجود دارند که انواع نوشیدنی های مناسب فصل را برای مهمانان تور آنتالیاسرو می کنند. هتل دارای یک مرکز اسپا مجهز است که معماری شبیه معابد شرقی دارد و امکاناتی مانند باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ و حمام ترکی را در خود جای داده است. فاصله هتل تا مراکز خرید کمر بسیار کم است تا جایی که با کمی پیاده روی می توان به آن ها دست یافت. از دیگر امکانات این هتل مجلل برای مسافران تور آنتالیا می توان به سرویس دهی UALL ، استخرهای سرپوشیده، روباز و مخصوص کودکان، پارک آبی، نمایش، موزیک زنده، تنیس روی میز، بیلیارد، دوچرخه سواری در کوهستان، بولینگ، قایقرانی ، ساحل اختصاصی و... است.

 

 



:: برچسب‌ها: هتل اورنج کانتی آنتالیا,قیمت یک شب اقامت در هتل اورنج کانتی آنتالیا,تور آنتالیا هتل اورنج کانتی,تور آنتالیا لحظه آخری ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل ماردان پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره ماردان پالاس آنتالیا گرانترین و لوکس ترین هتل در منطقه اروپا و مدیترانه محسوب میشود و برای ساخت آن بیش از ۱٫۴ میلیارد دلار هزینه شده است. این هتل دارای ۵۶۰ اتاق میباشد و برای ساخت ساحل اختصاصی آن بیش از ۹۰۰۰ تن شن و ماسه مرغوب از کشور مصر به کار گرفته شده است. ۱۰۰۰۰ متر مربع طلا ، ۵۰۰۰۰۰ قطعه کریستال و بیش از ۲۳۰۰۰ متر مربع مرمر ایتالیایی در ساخت این بنا به کار گرفته شده است. همچنین استخر آن جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم آن با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین های اروپا محسوب میشوند. هر اتاق در هتل ماردان پالاس آنتالیا دارای یک بالکن اختصاصی  با منظره ای زیبا از کوه های توروس ، دریای مدیترانه و یا استخر شنا است . اتاق های هتل دارای دکوراسیون مجلل و بسیار با شکوه و بزرگ و دارای تمام امکانات رفاهی هستند. استخر زیبا و منحصر به فرد هتل در فضای باز دارای یک  آکواریوم  مرکزی و چشمه های مصنوعی بسیار زیباست. همچنین یک صخره جالب در استخر شنا وجود دارد که مهمانان تور آنتالیا می توانند در کنار ماهی ها با لوله تنفسی غواصی و در یک محیط کنترل شده شنا کنند. رستورانهای مختلف این هتل آنتالیا، انواع غذاهای روسی، فرانسوی، تایلندی، ژاپنی و مدیترانه ای مخصوص را سرو میکنند. یک مکان اختصاصی در پشت بام هتل نمایشی پانورامایی ازدریای مدیترانه هنگام سرو غذا به شما ارائه می دهد. سالن ورزشی بسیار پیشرفته هتل به همراه اتاق مدیتیشن با منظره ای رو به استخر درون ساختمان دارد. مرکز درمان های زیبایی تالاسو نیز انواع ماساژهای مخصوص صورت و بدن را ارائه می دهد. از دیگر امکانات این هتل لوکس برای مهمانان تور آنتالیا می توان به ۳ استخر (سرپوشیده و روباز) و بخش ویژه‌ی کودکان، صندلی و سایبان برای حمام ‌آفتاب، باشگاه ورزشی، سونا، اتاق بخار، جکوزی،سولاریوم، حمام ترکی، استخر نمک دریایی، بوفه‌ی استخر، خدمات ماساژ درمانی، اسکی روی آب، جت‌اسکی، قایق‌ موتوری، قایق‌رانی، بولینگ،زمین تنیس، دارت، اسب ‌سواری، موج‌سواری، بیلیارد، اسکواش، کاریوکی، زمین بازی کودکان و... اشاره کرد.

هتل ماردان پالاس آنتالیا

هتل ماردان پالاس آنتالیا

هتل ماردان پالاس آنتالیا

هتل ماردان پالاس آنتالیا

هتل ماردان پالاس آنتالیا

هتل ماردان پالاس آنتالیا

 

 



:: برچسب‌ها: هتل ماردان پالاس آنتالیا,تور آنتالیا هتل ماردان پالاس,هتل های آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل ارگ شیراز

هتل سه ستاره ارگ شیراز در سال 1370 افتتاح شد و در سال 1384 بازسازی شد. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است و نزدیک به مکان های تاریخی نظیر ارگ کریمخانی، حافظیه، باغ ارم و آرامگاه سعدی قرار دارد. هتل ارگ شیراز دارای 37 اتاق و 55 سوئیت است که برای مسافران تور شیراز دارای امکانات مینی بار غیر رایگان، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، قفل درب کارتی و صندوق  امانات است. رستوران هتل واقع در طبقه اول است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را ارائه می دهد هم چنین کافی شاپ هتل واقع در طبقه اول انواع نوشیدنی های سرد و گرم را ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل برای مهمانان تور شیراز می توان به  چایخانه سنتی، پارکینگ، نمای فضای سبز، صبحانه در اتاق، لاندری، واکس کفش و... اشاره کرد.

 



:: برچسب‌ها: هتل ارگ شیراز,امکانات هتل ارگ شیراز,هتل های 3 ستاره شیراز,هتل های ارزان شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل نیایش شیراز

هتل 4 ستاره نیایش شیراز هتلی سنتی است که در سال 1388 افتتاح شد. مکان این هتل صد سال پیش اولین چاپخانه شیراز  بوده است. ساختمان هتل دارای معماری سنتی ایرانی است و با شیشه های رنگی و آبنما و حوض مزین شده است. هتل در میان موزه ها، خانقاه ها و آتشکده های شهر شیراز واقع شده است و موقعیت بسیار خوبی دارد. هم چنین به جاذبه های گردشگری شهر شیراز مانند حافظیه، سعدیه، نارنجستان قوام و باغ ارم بسیار نزدیک است. هتل نیایش شیراز دارای 50 اتاق یک تا پنج تحته است که برای مهمانان تور شیراز دارای امکانات تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع، صندوق امانات و صبحانه است.سه  رستوران سوته دلان، دلگشا و رستوران ایتالیایی کواترو برای مهمانان تور شیراز غذاهای خوش طعم از جمله غذاهای سنتیشیراز را سرو می کنند. هم چنین یک کافی شاپ در بام هتل و یک چایخانه سنتی در حیاط هتل وجود دارند. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور شیراز می توان به اینترنت و پارکینگ رایگان، امکانات برای معلولین، تاکسی سرویس، خشکشویی،  فضای سبز و... اشاره کرد.

 



:: برچسب‌ها: هتل نیایش شیراز,نرخ هتل نیایش شیراز,قیمت یک شب اقامت در هتل نیایش شیراز,هتل سنتی نیایش شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل ستارگان شیراز

هتل 4 ستاره ستارگان شیراز در شمال شهر شیراز در سال 1391 با مدیریت آقای سجادیان افتتاح شد. موقعیت مکانی هتل  بسیار خوب است و به دور از جنجال شهر و در نزدیکی مناطق دیدنی مانند باغ ارم، سعدیه و آرامگاه شاه چراغ قرار دارد. هتل در هفت طبقه ساخته شده و دارای 48 اتاق است که شامل اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، سوئیت دو تخته و سوئیت سه تخته است که برای مهمانان تور شیراز دارای امکاناتی مانند روم سرویس ، خدمات خانه داری و لاندری ، سرویس چای و قهوه  روزانه در اتاق ، تهویه مطبوع ، اینترنت پرسرعت ، صندوق امانات ، حمـام دارای وان ، تلویزیون متصل به کـانالهای داخـلی و ماهـواره ای ، یخچال ، مینی بار و سیسـتم کـارت کلـید الکتـرونیکی درب ها است. رستوران سنتی هتل ستارگان شیراز واقع در طبقه اول و با ظرفیت 100 نفر انواع غذا ها و نوشیدنی ها را سرو می کند. هم چنین کافی شاپ ستارگان واقع در طبقه اول در محیطی زیبا و دل نشین انواع نوشیدنی های سرد و گرم، کیک، بستنی و غذا های سبک را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل ستارگان برای مسافران تور شیراز می توان به سالن کنفرانس، اینترنت رایگان، خشکشویی، تاکسی سرویس، خودپرداز و ... است.

 

 



:: برچسب‌ها: هتل ستارگان شیراز,رزرو هتل ستارگان شیراز,هتل های چهار ستاره شیراز,بهترین هتل های شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل زندیه شیراز

هتل 5 ستاره زندیه شیراز در نزدیکی ارگ کریمخان در زمینی به مساحت 9000 متر مربع ساخته شده است. هتل سه طبقه و دارای 755 اتاق شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سوئیت زندیه، سوئیت لوکس، سوئیت بیزینس و سوئیت ماه عسل است که برای مهمانان تور شیراز دارای امکانات یخچال، تلویزیون، مینی بار غیر رایگان، چای ساز، صبحانه، اینترنت،  سیستم تهویه مطبوع و صندوق امانات است. این هتل دارای سه رستوران کلاسیک و سنتی و باغ تابستانی است که انواع غذاها را برای مهمانان تور شیراز سرو می کنند. هم چنین یک کافی شاپ در نیم طبقه اول هتل قرار دارد. فاصله هتل زندیه شیراز تا مکان  های دیدنی شیراز مانند حمام وکیل، آرامگاه شاهچراغ، باغ جهان نما و بازار وکیل بسیار کم است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان به استخر، سونا، جکوزی، حمام  سنتی ایرانی، سالن بدنسازی، سالن همایش، سالن چند  منظوره، فضای سبز، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، آرایشگاه و مرکز خرید است.

 



:: برچسب‌ها: هتل زندیه شیراز,امکانات هتل زندیه شیراز,رزرو هتل زندیه شیراز,تور شیراز ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل هما شیراز

هتل 5 ستاره هما شیراز در شمال غرب شهر شیراز با ساختمانی 10 طبقه و زیبا در سال 1393 بازسازی شد. هتل 12 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد و هم چنین فاصله ی کمی تا دیدنی های شهر شیراز مانند بازار وکیل، نارنجستان قوام، باغ ارم، سعدیه، ارگ کریمخانی، باغ جهان نما و... دارد. این هتل دارای 2322 اتاق شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و سوئیت است که برای مهمانان تور شیراز دارای امکاناتی مانند مینی بار غیر رایگان، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات، صبحانه و تلویزیون است. هتل هما شیراز دارای 44 رستوران است که رستوران پرنیان واقع در طبقه همکف انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند، رستوران تابستانی که در شب های تابستان در فضای کنار باغ به سرو انواع غذاهای خوش طعم می پردازد، رستوران گلستان که غذاهای ابتکاری روز سرو میکند و رستوران بوستان که انواع غذاهای سبک و دسر و نوشیدنی را برای مهمانان تور شیراز سرو می کند. هم چنین هتل دارای یک کافی شاپ است که در لابی قرار دارد. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور شیراز می توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، ماساژ، زمین تنیس، زمین بازی، فضای سبز و باغ، پارک کودکان، گیم نت، پارکینگ رایگان و... اشاره کرد.

 

 



:: برچسب‌ها: هتل هما شیراز,رزرو هتل هما شیراز,بهترین هتل های شیراز,تور شیراز هتل هما ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل پارک شیراز

هتل 4 ستاره پارک شیراز در زمینی به مساحت 13000 متر مربع در هشت طبقه بنا شده است. این هتل در چهارراه زند واقع شده  است و به جاذبه های گردشگری شهر مانند ارگ کریمخانی، باغ جهان نما، حمام وکیل، شاهچراغ، موزه پارس و بازار وکیل بسیار نزدیک است. هتل دارای 126 اتاق شامل اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت یک خوابه و دو خوابه است که برای مهمانان تور شیراز دارای امکانات تهویه مطبوع، تلویزیون، اینترنت، مینی بار غیر رایگان، تلفن، صبحانه و یخچال است. فضای سبز هتل که 50000 متر از مساحت هتل را تشکیل می دهد با درختان کهنسال و قفس پرندگان محیط زیبایی را برای مهمانان تور شیراز به وجود آورده است. هتل پارک شیراز دو رستوران دارد که رستوران اصلی در محوطه داخلی واقع شده است و رستوران تابستانی در محیط باغ و کنار استخر انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیرازشامل چایخانه تابستانی، کافی شاپ 244 ساعته، استخر روباز، سونا بخار، جکوزی، بیلیارد، سالن کنفرانس، پارکینگ و... است.

 



:: برچسب‌ها: هتل پارک شیراز,نرخ هتل پارک شیراز,هتل های 4 ستاره شیراز,قیمت هل های شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل پارس شیراز

هتل 5 ستاره پارس شیراز در قلب شهر شیراز در سال 1381 به عنوان یکی از مجلل ترین هتل های جنوب کشور افتتاح شد. هتل از دو برج 13 طبقه تشکیل شده است که به وسیله ساختمان دو طبقه رستوران و لابی به هم متصل شده اند. هتل دارای  188 اتاق و سوئیت است که برای مسافران تور شیراز دارای امکانات یخچال، تلویزیون، چای ساز، اینترنت غیر رایگان، صندوق امانات، تهویه، تلفن و مینی بار هستند. فاصله هتل تا مکان های دیدنی شهر شیراز مانند ارگ کریمخانی، مسجد وکیل، باغ ارم، سعدیه،  نارنجستان و آرامگاه شاه چراغ کم است. رستوران های هتل شامل رستوران گل سرخ واقع در طبقه اول هتل پارس شیراز با ارائه غذاهای سنتی و فرنگی به همراه موسیقی زنده، رستوران لوتوس در بالاترین طبقه هتل با طراحی مدرن و چشم نواز، رستوران آفریقایی آکاسیا که اولین رستوران آفریقایی در ایران است و غذاهای کاملا استثنایی و متفاوت را به مهمانان ارائه می دهد. هم چنین دو کافی شاپ پامچال و آبشار به صورت 24 ساعته آماده سرویس دهی است. از دیگر امکانات این هتل لوکس برای مهمانان تور شیراز می توان به سالن بدنسازی، استخر، سالن اسپا، سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، ماساژ، آتلیه عکاسی، امکانات برای معلولین، قنادی، کافی نت، سالن آمفی تئاتر و سالن تشریفات است. مسافران تور شیراز با اقامت در این هتل می  توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 



:: برچسب‌ها: هتل پارس شیراز,نرخ هتل پارس شیراز,هتل های 5 ستاره شیراز,تور شیراز هتل پارس ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل چمران شیراز

هتل 5 ستاره چمران شیراز در منطقه قصرالدشت واقع شده و مرتفع ترین هتل شهر شیراز است. فاصله هتل تا مناطق دیدنی  شهر مانند ارگ کریمخانی، مسجد وکیل، باغ ارم، حافظیه، بازار وکیل، باغ وکیل آباد و آرامگاه شاه چراغ بسیار کم است. هتل در 30 طبقه بنا شده است و دارای 250 اتاق است که برای مسافران تور شیراز دارای امکاناتی مانند تهویه مطبوع، مینی بار، تلفن، اینترنت بیسیم رایگان و آنتن مرکزی است. هتل دارای 77 رستوران و کافی شاپ است که رستوران شمالی گیلاک انواع غذاهای شمالی را در بالکن طبقه سه هتل سرو می کند، کافه رستوران سنتی باربد انواع غذاهای ایرانی و اصیل شیرازی را به همراه موسیقی زنده به مسافران تور شیراز ارائه می کند، رستوران پاناروما که در طبقه 244 هتل قرار دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با ویوی عالی از شهر و موسیقی زنده لحظاتی به یاد ماندنی برای مهمانان تور شیراز می سازذ، رستوران داوینچی که به همراه اجرای زنده پیانو غذاهای ایتالیایی را سرو می کند،‌ کافی شاپ چشم انداز واقع در طبقه 255 هتل چمران شیراز با سرو بهترین نوشیدنی و دسرها، کافی شاپ ایتالیایی و فست فود سارا که در طبقه اول قرار دارد و یکی از پیشگامان رستوران فست فود در شهر شیراز است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان به سالن بدنسازی، استخر، اسپا، سونا خشک و بخار،  جکوزی،‌استخر کودکان، ماساژ، بیلیارد، حوضچه آب سرد، پیست دوچرخه سواری، فضای سبز، آلاچیق، روف گاردن، صبحانه در اتاق و... اشاره کرد.

 

 



:: برچسب‌ها: هتل چمران شیراز,قیمت یک شب اقامت در هتل چمران شیراز,رزرو هتل چمران شیراز,هتل های ارزان شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل شیراز شیراز

هتل 5 ستاره شیراز شیراز در زمینی به مساحت 40000 متر مربع در 14 طبقه بالای کوه ساخته شده است. فاصله هتل تا مرکز شهر شیراز و هم چنین تا فرودگاه 10 دقیقه است. هم چنین هتل شیراز شیراز فاصله ی بسیار کمی تا جاذبه های تاریخی شیراز مانند دروازه قرآن، آرامگاه خواجوی کرمانی و حافظیه دارد. هتل دارای 1588 اتاق است که دارای منظره کامل از شهر شیراز هستند و برای مهمانان تور شیراز دارای امکاناتی مانند يخچال به همراه ميني بار، چاي ساز به همراه چاي ،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، صندوق امانات اختصاصي هستند.هتل دارای 33 رستوران است که شامل بزرگترین رستوران گردان ایران که نمایی 360 درجه از شهر به مهمانان تور شیراز ارائه می دهد، رستوران ایتالیایی و  رستوران ایرانی است. هتل دارای دو مجموعه ورزشی مجزا برای بانوان و آقایان است که هر کدام دارای امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و ... می باشند که دیوار شیشه ای استخرها که منظره ای از شهر را در هنگام شنا به مهمانان ارائه می دهد گوشه ای از معماری بی نظیر هتل است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان  به اینترنت، فضای سبز، کافی شاپ، گیم نت، اتاق نگهداری از کودک،‌ خشکشویی،‌ آرایشگاه بانوان و آقایان، پارکینگ، مرکز تجاری و خشکشویی اشاره کرد.

 



:: برچسب‌ها: هتل شیراز شیراز,رزرو هتل های شیراز,قیمت هتل های شیراز,هتل های خوب شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل پرسپولیس شیراز

هتل 5 ستاره پرسپولیس شیراز در مرکز شهر شیراز قرار دارد. این هتل در هفت طبقه بنا شده است و دارای 104 اتاق است. اتاق  های هتل شامل اتاق دو تخته، سوئیت، رویال سوئیت و آپارتمان است که دارای امکاناتی از قبیل قفل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، مینی سرویس، تلویزیون و سیستم صوتی ماهواره،‌ خط تلفن مستقیم و... است. رستوران آپادانا واقع در طبقه همکف هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی و هم چنین انواع دسر های خوش طعم را به صورت بوفه برای مهمانانتور شیراز سرو می کند. هم چنین کافی شاپ و تریا لوتوس با خدمات بییست و چهار ساعته و در محیطی دنج انواع نوشیدنی های گرم و سرد،‌ کیک، بستنی و دسر را به مسافران تور شیراز ارائه می دهد. مجموعه ورزشی هتل دارای امکانات متنوعی نظیر استخر،‌سونا،‌ جکوزی، حوضچه آب سرد، سالن بدنسازی و سالن بیلیارد است که مهمانان تور شیراز می توانند بعد از ورزش نوشیدنی و غذاهای سبک را در تریای مجموعه ورزشی میل کنند. از دیگر امکانات هتل پرسپولیس شیراز برای مسافران تور شیراز می توان به لابی، فروشگاه، صندوق امانات،‌ پذیرش 244 ساعته، و هم چنین دو سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها اشاره کرد. هتل تا مناطق دیدنی شیراز مانند باغ جهان نما، حافظیه، ارگ کریمخانی و حمام وکیل فاصله نزدیکی دارد.

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل پرسپولیس شیراز,هتل های شیراز,هتل های 5 ستاره شیراز,بهترین هتل های شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

هتل سه ستاره سی ویو . این هتل 52 اتاق دارد که اتاق ها با چوب کف پوش شده و دارای امکانات مینی بار، حمام، بالکن رو به دریا هستند. فاصله هتل تا مرکز کوش آداسی 2 کیلومتر و تا فرودگاه ازمیر 75 کیلومتر است. هتل هم مجهز به استخر سرباز و هم سر پوشیده است و مهمانان تور کوش آداسی می توانند با ماساژ و حمام ترکی به ریلکسیشن برسند. 

آدرس: Türkmen Mah. Turgut Özal Blv. No:91 Çevreyolu Kuşadası, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

استخر سرباز، پینگ پونگ، سونا، حمام ترکی، زمین بازی، بار، رستوران، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل، آسانسور، فکس، کپی، اتوکشی، لاندری، خدمات گردشگری. 

 

هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

 هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

اتاق هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

استخر هتل سی ویو سوییت کوش آداسی



:: برچسب‌ها: هتل سی ویو سوییت کوش آداسی,نرخ هتل های کوش آداسی,رزرو هتل های کوش آداسی,قیمت تور کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل ایستانکوی کوش آداسی

 هتل سه ستاره ایستانکوی در 51 متری ساحل و در بلوار آتاترک شهر کوش آداسی قرار دارد. این هتل 295 اتاق دارد که دارای امکانات حمام، تلویزیون، سیستم تهویه و بالکن هستند و می توان از چشم انداز زیبای بالکن لذت برد. مسافران تور کوش آداسی می توانند با پیاده روی اندک از هتل به یکی از بزرگ ترین بازار های کوش آداسی برسند و در آنجا فرش، چرم ، جواهرات و اجناس دیگر خرید کنند. می توان در ساحل نزدیکی این هتل نیز از انواع ورزش ها و فعالیت های ورزشی لذت برد.

 آدرس: Ataturk Bulvari.Unlu Sok. No: 4, 09100 Kusadası, Turkey

امکانات هتل ایستانکوی کوش آداسی

 استخر سرباز، تراس، اجاره دوچرخه، کتابخانه، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، آسانسور.

 

هتل ایستانکوی کوش آداسی

هتل ایستانکوی کوش آداسی

هتل ایستانکوی کوش آداسی

اتاق هتل ایستانکوی کوش آداسی

هتل ایستانکوی کوش آداسی

رستوران هتل ایستانکوی کوش آداسی

 



:: برچسب‌ها: هتل ایستانکوی کوش آداسی,نرخ هتل ایستانکوی کوش آداسی,هتل های خوب کوش آداسی,تور لحظه آخری کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل پنز کوش آداسی

هتل سه ستاره پنز(Ponz Hotel) در 92 متری لیدیز بیچ قرار دارد و 41 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها با وسایل چوبی مدرن و رنگ های خنثی دکور بندی شده اند و مجهز به امکانات سیستم تهویه، تراس، حمام خصوصی، یخچال کوچک و ... هستند. در رستوران این هتل غذاهای محلی سرو می شود که از مواد تازه و خوشمزه درست شده اند. فاصله هتل تا مرکز شهر 5 دقیقه رانندگی است و تا گردشگاه کوش آداسی کمتر از 500 متر است. مسافران تور کوش آداسی می توانند در این هتل اقامت آرامش بخشی را تجربه  کنند.

آدرس: Kadinlar Denizi Mah. Celal Atik Sok No:15, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل پنز کوش آداسی

استخر سر باز، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، کنابخانه، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، وای فای رایگان در لابی، پارکینگ عمومی رایگان در نزدیکی هتل.

 

هتل پنز کوش آداسی

هتل پنز کوش آداسی

هتل پنز کوش آداسی

اتاق هتل پنز کوش آداسی

هتل پنز کوش آداسی

استخر هتل پنز کوش آداسی

 



:: برچسب‌ها: هتل پنز کوش آداسی,قیمت یک شب اقامت در هتل پنز کوش آداسی,رزرو هتل های کوش آداسی,نرخ تور کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل ملیس کوش آداسی

هتل سه ستاره کوش آداسی در کنار دریا، در 6 کیلومتری مرکز کوش آداسی قرار دارد. این هتل 33 اتاق با دکوراسیون مدرن دارد که اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، وای فای رایگان، تلویزیون و حمام هستند. صبحانه بوفه هر روز در این هتل سرو می شود و برای ناهار و شام نیز انواع غذاهای ترکی و بین المللی موجود می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 75 کیلومتر است. مسافران تور کوش آداسی می توانند در این هتل اقامت راحتی داشته باشند.

آدرس: Yavansu Mah. Esin Engin Sk. No 63/64, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل ملیس کوش آداسی

 استخر سر باز، تراس، دارت، ساحل اختصاصی، زمین بازی، روم سرویس، شاتل فرودگاه(با هزینه)، سرویس شاتل (با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، سیستم تهویه، اتاق های ضد صدا. 

 

 

هتل ملیس کوش آداسی

هتل ملیس کوش آداسی

هتل ملیس کوش آداسی

هتل ملیس کوش آداسی

هتل ملیس کوش آداسی

هتل ملیس کوش آداسی

هتل ملیس کوش آداسی

هتل ملیس کوش آداسی

 



:: برچسب‌ها: هتل ملیس کوش آداسی,قیمت یک شب اقامت در هتل ملیس کوش آداسی,هتل های خوب کوش آداسی,نرخ ویژه تور کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل سه ستاره وست آدا این (west Ada Inn) در مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد و چشم انداز زیبا از دریای اژه و لیدیز بیچ دارد. این هتل 108 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، حمام، سشوار و ... هستند. هتل در چند متری لیدیز بیچ است که مسافران تور کوش آداسی می توانند در این ساحل زیبا به تفریح و استراحت بپردازند. در تراس هتل هر روز صبحانه بوفه و انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود.  فاصله هتل تا افسوس 17/7 کیلومتر و تا فرودگاه ازمیر 69/2 کیلومتر است.

آدرس: Yuksel Yalova Cad No 21 Kadinlar Denizi, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل وست آدا این کوش آداسی

استخر سر باز، باغ، تراس، پینگ پونگ، ماساژ، حمام ترکی، زمین بازی، رستوران، باشگاه کودکان، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، سیستم ایمنی، روزنامه، اتاق خانوادگی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل وست آدا این کوش آداسی

اتاق هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل وست آدا این کوش آداسی



:: برچسب‌ها: هتل وست آدا این کوش آداسی,امکانات هتل وست آدا این کوش آداسی,آفر هتل های کوش آداسی,تور کوش آداسی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل یونکا اپارت کوش آداسی

هتل سه ستاره یونکا اپارت کوش آداسی در 300 متری لانگ بیچ قرار دارد. این هتل 60 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات ماهواره، تلویزیون، بالکن، سیستم تهویه، آشپزخانه و ... هستند. فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 85 کیلومتر است. مسافران تور کوش آداسی می توانند غذای خود را یا در اتاق و یا در رستوران این هتل میل کنند. مهمانان این هتل می توانند در کنار استخر به  استراحت پرداخته و از وای فای رایگان این قسمت استفاده کنند.

آدرس: Yavansu Mah.Lale Sok.No:1 Kusadasi, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل یونکا اپارت کوش آداسی

استخر سر باز، رستوران، پارکینگ رایگان، وای فای(با هزینه)، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، سیستم ایمنی، اتاق خانوادگی، آسانسور.

 

هتل یونکا اپارت کوش آداسی

هتل یونکا اپارت کوش آداسی

هتل یونکا اپارت کوش آداسی

 اتاق هتل یونکا اپارت کوش آداسی

هتل یونکا اپارت کوش آداسی

رستوران هتل یونکا اپارت کوش آداسی

 



:: برچسب‌ها: هتل یونکا اپارت کوش آداسی,رزرو هتل یونکا اپارت کوش آداسی,هتل های ارزان کوش آداسی,رزرو تور کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل رزی سویتس کوش آداسی

هتل سه ستاره رزی سویتس (RosiSuites) چشم انداز زیبایی از دریای اژه دارد و فقط 40 متر تا لیدیز بیچ فاصله دارد. این هتل 26 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات وای فای رایگان، سیستم تهویه و ... هستند و با دکوراسیونی زیبا بالکن، یخچال و آشپزخانه دارند. در رستوران رزی غذاهای ترکی و بین المللی در ساحل تراس سرو می شود. مهمانان تور کوش آداسی می توانند از نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه به همراه غروب خورشید لذت ببرند. مرکز شهر کوش آداسی 33 کیلومتر تا رستوران ها و باشگاه های شبانه فاصله دارد. 

آدرس: Kadinlar Denizi 9. Sok. No:51 Kusadası, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل رزی سویتس کوش آداسی

استخر سر باز، دارت، تراس، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه، سیستم ایمنی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

هتل رزی سویتس کوش آداسی

 هتل رزی سویتس کوش آداسی

هتل رزی سویتس کوش آداسی

 هتل رزی سویتس کوش آداسی

 

هتل رزی سویتس کوش آداسی

 



:: برچسب‌ها: هتل رزی سویتس کوش آداسی,قیمت هتل رزی سویتس کوش آداسی,هتل های کوش آداسی,بهترین هتل های کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

هتل 3 ستاره کلاب اسکالا نوا (Club Scala nuova) با مساحت 9000 متر مربع در فاصله نزدیکی از مرکز شهر کوش آداسی واقع شده است. هتل 151 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات تلویزیون، دوش، سشوار، حمام و ... می باشند. در رستوران "افسوس" این هتل صبحانه، ناهار، شام به صورت بوفه سرو می شود و در کنار استخر، اسنک بار نیرز موجود می باشد. فاصله هتل تا ساحل عمومی 10 دقیقه پیاده روی است و ساحل اختصاصی هتل نیز 15 دقیقه رانندگی تا هتل فاصله دارد. مسافران تور کوش آداسی می توانند از امکانات دارت، ایروبیک، سونا، حمام بخار، میز تنیس، واتر پلو به صورت رایگان استفاده کرده و لذت ببرند.  

آدرس: Turgut Ozal Bulvari No:73 Cevreyolu Uzeri/Kuşadası, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

استخر سر باز، باغ، تراس، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

اتاق هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

رستوران هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

حمام ترکی هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی



:: برچسب‌ها: هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی,نرخ هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی,هتل های کوش آداسی,رزرو هتل های کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی

هتل 3 ستاره گلدن دی وینگز (Goldenday Wings) در 400 متری مارینا کوش آداسی واقع شده و 102 اتاق دارد. این هتل در اوایل سال 2011 به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفته است.

مهمانان تور کوش آداسی می توانند در این هتل از امکانات میز تنیس، بیلیارد، دارت و تفریحات عصرگاهی بهره مند شوند.

در رستوران سلف سرویس این هتل انواع غذاهای خوشمزه و چهارشنبه ها غذاهای کبابی سرو می شود.

قلعه کوش آداسی در فاصله 2/6 کیلومتری و فرودگاه ازمیر در فاصله 76 کیلومتری هتل می باشد.

 امکانات هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی

 استخر، تراس، باغ، کتابخانه، دارت، ماساژ، اسپا، اتاق بازی، سونا، رستوران، کافه، فکس، کپی، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، آسانسور.

 

هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی

هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی

هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی

اتاق هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی

هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی

رستوران هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی

هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی

هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی



:: برچسب‌ها: هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی,رزرو هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی,هتل های کوش آداسی,تور کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل فروم ایروان ارمنستان

هتل 4 ستاره فروم در مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار دارد و تا جاذبه های گردشگری این شهر 15 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. مسافران تور ارمنستان می توانند در رستوران این هتل از انواع غذاهای خوشمزه سنتی ارمنی لذت ببرند. این هتل 233 اتاق دارد که  اتاق های آن به صورت کلاسیک دکوربندی شده و مجهز به امکانات تلویزیون، مینی بار، حمام و ... هستند. فاصله هتل تا ایستگاه قطار 4 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی 13 کیلومتر و تا میدان آزادی ایروان 20 دقیقه پیاه روی است.

آدرس: Paronyan Street 19/3 , 0010 Yerevan, Armenia

امکانات هتل فروم ایروان ارمنستان

تراس، سونا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، خانه داری روزانه، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، سیستم گرمایشی، وای فای رایگان، سیستم تهویه.

 

هتل فروم ایروان ارمنستان

هتل فروم ایروان ارمنستان

هتل فروم ایروان ارمنستان

اتاق هتل فروم ایروان ارمنستان

هتل فروم ایروان ارمنستان

استخر هتل فروم ایروان ارمنستان

 



:: برچسب‌ها: هتل فروم ایروان ارمنستان,نرخ هتل فروم ایروان ارمنستان,هتل های ارمنستان,قیمت تور ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل بست وسترن پارادایس دیلیجان ارمنستان

هتل بست وسترن پارادایس دیلیجان 5 دقیقه رانندگی تا اتوبان M4 فاصله دارد این اتوبان ارمنستان و گرجستان را به هم متصل می کند. این هتل 60 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات تلویزیون، یخچال، بالکن، حمام و ... می شوند. ایستگاه اتوبوی دیلیجان در 50 متری این هتل قرار دارد و فاصله آن تا فرودگاه 108 کیلومتر است. همچنین فاصله هتل تا مرکز دیلیجان 7 کیلومتر و تا دریاچه سون 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد. هتل اتاق کنفرانس مجهز برای ظرفیت 150 نفر دارد. در رستوران هتل غذاهای ارمنی و بین المللی سرو می شود و هر روز صبح صبحانه بوفه سرو می شود. مسافران تور ارمنستان می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته  باشند.

آدرس:Kamo Street, 156, 3906 Dilijan, Armenia

امکانات هتل بست وسترن پارادایس دیلیجان ارمنستان

تراس، پینگ پونگ، دارت، سونا، باشگاه، ماساژ، استخر سر پوشیده، اتاق بازی، کتابخانه، زمین بازی، رستوران، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، فروشگاه، سیستم ایمنی، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

هتل بست وسترن پارادایس دیلیجان ارمنستان

هتل بست وسترن پارادایس دیلیجان ارمنستان 

هتل بست وسترن پارادایس دیلیجان ارمنستان

اتاق هتل بست وسترن پارادایس دیلیجان ارمنستان 

هتل بست وسترن پارادایس دیلیجان ارمنستان

باشگاه هتل بست وسترن پارادایس دیلیجان ارمنستان

 



:: برچسب‌ها: هتل بست وسترن پارادایس دیلیجان ارمنستان,رزرو هتل بست وسترن پارادایس دیلیجان ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان,تور ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

هتل 4 ستاره دیاموند هاوس ایروان در مرکز شهر ایروان قرار دارد و فاصله آن تا ایستگاه متروی میدان جمهموری و خانه اپرا 10 دقیقه پیاده روی است و در همه قسمت های هتل وای فای رایگان برقرار است. هتل 52 اتاق دارد که اتاق ها به شکل کلاسیک طراحی شده اند و دارای امکانات تلویزیون، سیستم تهویه، ماهواره، حمام، سشوار و ... هستند. در رستوران "امپایر استریت" انواع غذاهای روسی، اروپایی و ارمنی سرو ی شود. فاصله هتل تا ایستگاه قطار 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی 12 کیلومتر است. مهمانان تور ارمنستان می توانند در این هتل اقامت خوب و راحتی داشته باشند.

آدرس: Aram Street 86, 0002 Yerevan, Armenia

امکانات هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

تراس، دوچرخه سواری، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه ، اتاق جلسه، سوییت ماه عسل، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان

 

 

 

 

هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

اتاق هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

رستوران هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

رستوران هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

اتاق کنفرانس هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان



:: برچسب‌ها: هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان,قیمت یک شب اقامت در هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان,هتل های چهار ستاره ارمنستان,تور خوب ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان

هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان در مرکز ایروان ارمنستان واقع شده و تا میدان معروف جمهوری 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. هتل 50 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به سیستم تهویه، پخجال، ماهواره، تلویزیون و ... هستند. همه اتاق ها با رنگ گرم دکوربندی شده اند و حمام مجهز به سشوار، توالت و دوش است. مهمانان تور ارمنستان می توانند در کافه ای که 55 دقیقه با هتل فاصله دارد به صرف غذا بپردازند. فاصله هتل تا فرودگاه ایروان 200 دقیقه رانندگی است.

آدرس: 8 Mher Mkrtchyan, 0010 Yerevan, Armenia

امکانات مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان

تراس، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان

مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان

مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان

مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان

مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان

مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان

 



:: برچسب‌ها: مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان,هتل های ارزان ارمنستان,تور ارمنستان,تور ارمنستان لحظه آخری ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل 4 ستاره نایری در منطقه نوررک ماراش ایروان ارمنستان واقع شده و 5 دقیقه رانندگی تا مرکز شهر ایروان فاصله دارد. هتل 120 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون، دمپایی، سشوار، حمام و ... هستند. امکانات سونا و استخر از ساعت 11 صبح تا 12 شب موجود می باشد. فاصله هتل تا باغ وحش 6 دقیقه رانندگی و تا مرکز پزشکی نورک ماراش 4 دقیقه پیاده روی است. همچنین فاصله تا فرودگاه 16/5 کیلومتر است که بنا به برخواست مسافران تور ارمنستان ترانسفر فرودگاهی موجود می باشد. 

آدرس: Armenakyan Street 121/7, 0047 Yerevan, Armenia

امکانات هتل نایری ایروان ارمنستان

سونا، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی، مرکز بیزنس، آسانسور، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

هتل نایری ایروان ارمنستان

 



:: برچسب‌ها: هتل نایری ایروان ارمنستان,رزرو هتل های ارمنستان,قیمت هتل های ارمنستان,تور ارمنستان زمینی ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل آرتساخ ایروان ارمنستان

هتل 4 ستاره آرتساخ ایروان ارمنستان در خیابان سون واقغ شده و 36 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، حمام ، سشوار، دوش و ... می باشند. از این هتل با 5 دقیقه پیاده روی می توان به ایستگاه مترو رسید که دسترسی راحت را برای نقاط مختلف شهر فراهم می کند. فاصله هتل تا گالری ملی و میدان جمهموری 3 کیلومتر است. در رستوران هتل آرتساخ غذاهای ارمنی و بین المللی سرو می شود و مسافران تور ارمنستان می توانند با 10 دقیقه پیاده روی به انواع رستوران های مختلف شهر نیز دسترسی پیدا کنند. هتل سرویس کرایه دوچرخه دارد که مهمانان می توانند از دوچرخه سواری نیز لذت ببرند. ایستگاه قطار ایروان و فرودگاه بین المللی به ترتیب در فاصله 1 کیلومتری و 10 کیلومتری هتل است و ترانسفر رایگان برای فرودگاه در نظر گرفته می شود. 

آدرس: Sevan Street 116 , 0026 Yerevan, Armenia

امکانات هتل آرتساخ ایروان ارمنستان

تراس، سونا، ماساژ، باشگاه کودکان، رستوران، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، کرایه دوچرخه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

هتل آرتساخ ایروان ارمنستان

هتل آرتساخ ایروان ارمنستان

هتل آرتساخ ایروان ارمنستان

 



:: برچسب‌ها: هتل آرتساخ ایروان ارمنستان,رزرو هتل آرتساخ ایروان ارمنستان,امکانات هتل آرتساخ ایروان ارمنستان,آفر تور ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

هتل 4 ستاره پانوراما ریزورت اند سوییتس (Panorama Resorts & Suites) در ایروران در منطقه ای سرسبز و مسکونی واقع شده است. این هتل 82 آپارتمان و اتاق دارد که با دکوراسیونی مدرن چیدمان شده اند و چشم انداز زیبایی از تپه ها و کوه آرارات دارند و مجهز به امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، حمام، دوش، سشوار و ... هستند. در رستوران این هتل انواع غذاهای ارمنی و بین المللی سرو می شود و همچنین مهمانان تور ارمنستان می توانند غذای خود را در آشپزخانه مجهز آپارتمان های این هتل بپزند. فاصله هتل تا میدان جمهوری 7 کیلومتر، تا بنای کاسکاد 3 کیلومتر و تا بنیاد دستنوشته های کهن ماتناداران 66 کیلومتر است. همچنین هتل در 17 کیلومتری فرودگاه بین المللی است.

آدرس: G. Hovsepyan Street, 24/3, 0047 Yerevan, Armenia

امکانات هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

استخر سر باز، زمین تنیس، باشگاه، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، فروشگاه، کرایه اتومبیل، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)،خدمات شاتل (با هزینه)، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان. 

 

 

هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

اتاق هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

باشگاه هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

 

 



:: برچسب‌ها: هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان,تور ارمنستان,تور ارمنستان ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل اپرا سوییت ارمنستان

هتل 4 ستاره اپرا سوییت Opera Suite) 101) اتاق ارائه می دهد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، ماهواره، سشوار، لوازم آشپزخانه، گاز، یخچال و ... می باشد. در رستوران "سیناترا" انواع غذاهای خوشمزه بین المللی سرو می شود , در صورت درخواست مسافران، روم سرویس و صبحانه در اتاق نیز فراهم می گردد. مسافران تور ارمنستان  می توانند با 8 دقیقه پیاده روی از هتل به ایستگاه متروی "باقرمیان"  رسیده و به راحتی در شهر رفت و آمد کنند. میدان جمهوری در 1/5 کیلومتری، ایستگاه قطار ایروان در 6 کیلومتری و فرودگاه بین المللی در 15 کیلومتری هتل است. 

امکانات هتل اپرا سوییت ارمنستان

باغ، تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

هتل اپرا سوییت ارمنستان

هتل اپرا سوییت ارمنستان

اتاق هتل اپرا سوییت ارمنستان

رستوران هتل اپرا سوییت ارمنستان

غذاهای رستوران هتل اپرا سوییت ارمنستان

اتاق کنفرانس هتل اپرا سوییت ارمنستان



:: برچسب‌ها: هتل اپرا سوییت ارمنستان,نرخ هتل اپرا سوییت ارمنستان,هتل های ارزان ارمنستان,تور ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

هتل 4 ستاره نورک رزیدنس (Nork Residence) در خیابان مولدواکان ایروان ارمنستان واقع شده و 36 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات تلویزیون، بالکن، مینی بار، حمام و ... هستند. در رستوران این هتل غذاهای بین المللی، ایرانی و ارمنی سرو می شود و همچنین مسافران تور ارمنستان می توانند در لابی این هتل انواع نوشیدنی ها، ککتل و اسنک ها را خریداری کنند. فاصله هتل تا فرودگاه ایروان 20 دقیقه رانندگی، تا ایستگاه راه آهن ایروان 15 دقیقه رانندگی و تا ایستگاه اتوبوس 50 متر است.

آدرس: Moldovakan Street 56/1 , 0062 Yerevan, Armenia

امکانات هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، آسانسور، کرایه اتومبیل، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان. 

 

 

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

اتاق هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

رستوران هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

استخر هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان



:: برچسب‌ها: هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان,رزرو هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان,هتل های ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل دیلیجان ریزورت ارمنستان

هتل 4 ستاره دیلیجان ریزورت ارمنستان 70 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها به صورت کلاسیک دکور بندی شده اند و دارای امکانات تلویزیون، ماهواره، مینی بار و ... هستند. از امکانات تفریحی این هتل می توان به بیلیارد، میز تنیس، سونا، ماساژ و باشگاه اشاره کرد. این هتل چشم انداز پانارامایی از پارک ملی دیلیجان دارد. رسپشن این هتل به صورت 24 ساعته پذیرش می کند و بنا به درخواست مسافران تور ارمنستان ، ترانسفر فرودگاهی به صورت رفت و برگشت در اختیار مهمانان قرار میگیرد. 

آدرس: Getapnya Street 66, 3903 Dilijan, Armenia

امکانات هتل دیلیجان ریزورت ارمنستان

آسانسور، باغ، تراس، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، استخر سر پوشیده، اتاق بازی، زمین بازی کودکان، رستوران، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، سرویس شاتل (با هزینه)، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان.

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل دیلیجان ریزورت ارمنستان,قیمت هتل دیلیجان ریزورت ارمنستان,هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل عربین کورتیارد دبی

این هتل 4 ستاره در خیابان الاویر قرار دارد. این هتل 38 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به تلویزیون، حمام و ... هستند. هتل پر آکوام دو رستوران ممتاز به نام های  "ریر" و "اپیکیور" دارد که هر دو به دلیل کیفیت بالای خود صاحب جوایز بین المللی هستند. از امکانات تفریحی این هتل می توان به تنیس، اسب سواری، تماشای پرندگان و ... اشاره کرد.فاصله دیزرت پالم تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی است و همچنین فاصله هتل تا مرکز دبی و خیابان شیخ زاید تقریبا 15 دقیقه رانندگی است. گردشگران تور دبی می توانند در این هتل اقامت راحتی ذاشته باشند. تور دبی زمستان 95

 



:: برچسب‌ها: هتل عربین کورتیارد دبی,رزرو هتل عربین کورتیارد دبی,امکانات هتل عربین کورتیارد دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

 هتل سیاج دبی

این هتل 3 ستاره در منطقه ی پر رفت و آمد دیره دبی واقع شده است .هتل نزدیک به خیابان الرقه و میدان معروف ساعت قرار گرفته است.هتلی بسیار مجهز می باشد و در مرکز شهر قراردارد و از آن جا می توان به تمام مراکز تجاری و اداری ومراکز خرید دسترسی بسیار آسانی را داشت. از ایستگاه مترو و فرودگاه تا هتل سیاج فاصله ای چند قدمی می باشد.از امتیازات این هتل ساحل زیبای جمیرا ست که در نزدیکی آن قرار دارد و چشم انداز بسیار زیبا و بی نظیری به اتاق ها داده است.تور دبی از شیراز طراحی باشکوهی دارد در طراحی نمای بیرونی هتل ، معماری معاصر به کار رفته است . اتاق ها به تمام لوازم مدرن تجهیز شده اند. تلویزیون سیستم ماهواره و …از امکانات اتاق های بزرگ در هتل به شمار می آیند.خدمات خانه داری و لباس شویی در هتل وجود دارد که یکی از لازمه های سفر برای مسافر تور دبی می باشد . استخر رو باز در هتل وجود دارد که شنا در آن به شما نشاط و شادابی می دهد خدنات در هتل بسیار فراوان می باشد . سرویس آب گر م از خصوصیات هتل می باشد. ماساژ نیز بعد از یک روز پر مشغله می چسبد که خدمات آن در این هتل ۳ ستاره می توان مشاهده کرد.

 



:: برچسب‌ها: هتل سیاج دبی,رزرو هتل سیاج دبی,قیمت هتل سیاج دبی,امکانات هتل سیاج دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل آتانا دبی

این هتل 4 ستاره در شیخ زائد و در فاصله 2 کیلومتری مرکز خرید امارات واقع شده است تور دبی نوروز 96 این هتل به صورت دو برج بلند می باشد که در بین در ساختمان استخر رو باز شیخ زائد و منظره زیبا واقعه شده است.طراحی این هتل بسیار مدرن است و کسانی که این نوع طراحی را می پسندند از زیبایی این هتل که از بهترین هتل های دبی است، لذت خواهند برد. مطمئنا مسافران و گردشگرانتور دبی از بودن در این هتل لذت خواهند برد.امکانات هتل شامل رستوان،سالن کافی شاپ،سالن همایش و کنفرانس و سالن های میهمانی و اتاق ملاقات و بازی برای کودکان و همچنین امکانات تفریحی شامل استخر شنا تفریحی با تراس آفتاب، تناسب اندام و بچه ها به طور کامل مجهز باشگاه، یک استخر در فضای باز و ... می شود.

 



:: برچسب‌ها: هتل آتانا دبی,قیمت هتل آتانا دبی,رزروهتل آتانا دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل کراون پلازا دبی دیره

این هتل 5 ستاره دارای امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد.اين هتل داراي 281 اتاق مي باشد.شيشه هاي دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامي که شما چرت ميزنيد؛ جلوگيري ميکند. اين هتل اقامتی لوکس را به همراه امکانات بسيارويژه  نظير زمين گلف به ميهمانان  تور دبی ارائه ميدهد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.ميهمانان تور دبی ميتوانند در فعاليت هايي نظير بيليارد، پرتاب دارت شرکت کنند.شما نيز مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنيد.

 



:: برچسب‌ها: هتل کراون پلازا دبی دیره,قیمت هتل کراون پلازا دبی دیره,رزرو هتل کراون پلازا دبی دیره ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل آپارتمان آوا مشهد 

هتل آپارتمان آوا مشهد در نزدیکی حرم حضرت رضا(ع) واقع شده است تور مشهد نوروز 96 ودر سال 1389 افتتاح گردیده است . اینهتل آپارتمان که یکی از هتل آپارتمان های مشهد و هتل آپارتمان های سه ستاره مشهد می باشد دارای اتاق های دو تخته و سه تخته و آپارتمان های یک خوابه می باشد.امکانات این هتل شامل : اینترنت در واحد,رستوران,کافی شاپ,صبحانه,سرویس تا حرم,صبحانه,آسانسور,گشت درون و برون شهری,تاکسی سرویس است که مسافران تور مشهد می توانند از آن بهرمند شوند .

هتل سلام مشهد
هتل آسیا مشهد
هتل الغدير مشهد
هتل اترك مشهد
هتل ايران مشهد
هتل تارا مشهد
هتل بین المللی مجلل قصر طلایی مشهد
هتل توريست توس مشهد
هتل توس مشهد
هتل جواد مشهد
هتل رضويه مشهد
هتل مشهد مشهد
هتل ميثاق مشهد
هتل هلیا مشهد
هتل اطلس مشهد
هتل امیر مشهد
هتل باختر مشهد
هتل آزادی مشهد
هتل آپادانا مشهد
هتل ارس مشهد

تور لحظه آخری مشهد
تور مشهد با قطار
تور مشهد بهمن 95
تورمشهد
تور مشهد مقدس
تور مشهد فوری
تور مشهد چارتر
تور مشهد آژانس چهارفصل
تور مشهد کیش
تور مسافرتی مشهد
تور مشهد استانبول
تور مشهد دبی
تور مشهد هوایی
تور مشهد زمینی
تور مشهد از اصفهان
تور مشهد از تبریز
تور مشهد از تهران
قیمت تور مشهد
تور مشهد ارزان
تور دقیقه نود مشهد
نرخ ویژه تور مشهد
آفر تور مشهد
تور مشهد از شیراز
تورهای مشهد
ارزانترین تور مشهد
تور مشهد 95
تور مشهد تابستان 95
تور مشهد مرداد 95
تور مشهد شهریور 95
تور مشهد پاییز 95
تور مشهد مهر 95
تور مشهد نوروز 96
تور مشهد آبان 95
تور مشهد آذر 95
تور مشهد زمستان 95
تور مشهد دی 95
تور مشهد اسفند 95



:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان آوا مشهد,رزو هتل آپارتمان آوا مشهد ,امکانات هتل آپارتمان آوا مشهد ,قیمت هتل آپارتمان آوا مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل ترنج مشهد

هتل 2 ستاره ترنج مشهد در نزدیکی جوار امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل دارای 16 واحد مجزا است که هر واحد دارای سیستم کولر و شوفاژ است . امکانات هتل شامل لابی، نمازخانه ، کافی شاپ ، پارکینگ اختصاصی ، رستوران ، آسانسور ، خدمات خانه داری، سرویس گشت درون و برون شهری می باشد که زائران تور مشهد می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند. 

هتل سلام مشهد
هتل آسیا مشهد
هتل الغدير مشهد
هتل اترك مشهد
هتل ايران مشهد
هتل تارا مشهد
هتل بین المللی مجلل قصر طلایی مشهد
هتل توريست توس مشهد
هتل توس مشهد
هتل جواد مشهد
هتل رضويه مشهد
هتل مشهد مشهد
هتل ميثاق مشهد
هتل هلیا مشهد
هتل اطلس مشهد
هتل امیر مشهد
هتل باختر مشهد
هتل آزادی مشهد
هتل آپادانا مشهد
هتل ارس مشهد

تور لحظه آخری مشهد
تور مشهد با قطار
تور مشهد بهمن 95
تورمشهد
تور مشهد مقدس
تور مشهد فوری
تور مشهد چارتر
تور مشهد آژانس چهارفصل
تور مشهد کیش
تور مسافرتی مشهد
تور مشهد استانبول
تور مشهد دبی
تور مشهد هوایی
تور مشهد زمینی
تور مشهد از اصفهان
تور مشهد از تبریز
تور مشهد از تهران
قیمت تور مشهد
تور مشهد ارزان
تور دقیقه نود مشهد
نرخ ویژه تور مشهد
آفر تور مشهد
تور مشهد از شیراز
تورهای مشهد
ارزانترین تور مشهد
تور مشهد 95
تور مشهد تابستان 95
تور مشهد مرداد 95
تور مشهد شهریور 95
تور مشهد پاییز 95
تور مشهد مهر 95
تور مشهد نوروز 96
تور مشهد آبان 95
تور مشهد آذر 95
تور مشهد زمستان 95
تور مشهد دی 95
تور مشهد اسفند 95



:: برچسب‌ها: هتل ترنج مشهد,قیمت هتل ترنج مشهد,آفر هتل ترنج مشهد,رزرو هتل ترنج مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل شارستان مشهد

هتل 3 ستاره شارستان در نزدیگی حرم امام رضا (ع) در جوار باب الجواد در میدان بیت المقدس ساخته شده است.تور مشهد اسفند 95این هتل داری امکاناتی نظیر رستوران،کافی شاپ،آسانسور،چیخانه،تاکسی سرویس،اینترنت رایگان در خدمت مسافران تور مشهد می باشد.

هتل سلام مشهد
هتل آسیا مشهد
هتل الغدير مشهد
هتل اترك مشهد
هتل ايران مشهد
هتل تارا مشهد
هتل بین المللی مجلل قصر طلایی مشهد
هتل توريست توس مشهد
هتل توس مشهد
هتل جواد مشهد
هتل رضويه مشهد
هتل مشهد مشهد
هتل ميثاق مشهد
هتل هلیا مشهد
هتل اطلس مشهد
هتل امیر مشهد
هتل باختر مشهد
هتل آزادی مشهد
هتل آپادانا مشهد
هتل ارس مشهد

تور لحظه آخری مشهد
تور مشهد با قطار
تور مشهد بهمن 95
تورمشهد
تور مشهد مقدس
تور مشهد فوری
تور مشهد چارتر
تور مشهد آژانس چهارفصل
تور مشهد کیش
تور مسافرتی مشهد
تور مشهد استانبول
تور مشهد دبی
تور مشهد هوایی
تور مشهد زمینی
تور مشهد از اصفهان
تور مشهد از تبریز
تور مشهد از تهران
قیمت تور مشهد
تور مشهد ارزان
تور دقیقه نود مشهد
نرخ ویژه تور مشهد
آفر تور مشهد
تور مشهد از شیراز
تورهای مشهد
ارزانترین تور مشهد
تور مشهد 95
تور مشهد تابستان 95
تور مشهد مرداد 95
تور مشهد شهریور 95
تور مشهد پاییز 95
تور مشهد مهر 95
تور مشهد نوروز 96
تور مشهد آبان 95
تور مشهد آذر 95
تور مشهد زمستان 95
تور مشهد دی 95
تور مشهد اسفند 95



:: برچسب‌ها: هتل شارستان مشهد,قیمت هتل شارستان مشهد,امکانات هتل شارستان مشهد,رزروهتل شارستان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()