نوشته شده توسط : تینا

جاذبه های گردشگری پاتایا در تایلند

 

جزیره ی کرال پاتایا یکی از زیباترین جزایر پاتایا می باشد که همه جای آن مانند پوستر می باشد واز دیدنی های معروف پاتایاست . آب دریا این جزیره زلال و رویایی و خوش رنگ می باشد و ماهی ها به وضوح در آن دیده می شود.مسافران تور تایلند میتوانند به راحتی در این جزیره عکس بگیرند یا شنا کنند و از تفریحات و بازی های دریایی استفاده کنند.گفتنی است درختان زیبای نارگیل و سواحل مرجانی با شن های سفید و رویایی با بازی های متنوع آبی در وسط اقیانوس هند برای گردشگران تور تایلند پاییز 94 فراموش نشدنی است. اولین بار هر کسی به این جزیره سفر میکند ساعاتی محو این همه زیبایی باور نکردنی خواهد شد . 

 

جزیره کرال در پاتایا تایلند

 

 

یکی از جزایر زیبای پاتایا که در 8 کیلومتری ساحل پاتایا قرار دارد جزیره کو کراک می باشد . این جزیره کوچک و دنج دارای یک ساحل شنی در کنار ساحل شرقی و یک ساحل صخره ای در ساحل غربی خود دارد. این ساحل دارای صخره های مرجانی زیبا و گونه های مختلف جانوری از جمله خرچنگ و لاک پشت ستاره دریایی است است که گردشگران زیادی را در تور تایلند به خود جذب می کند.این جزیره کوچک برای شنا با اسنوکر قواصی و جت اسکی و آفتاب گرفتن بسیار مناسب است. این جزیره برای شب اقامتگاهی ندارد و دارای رستوران های متعددی با غذاهای تایلندی می باشد.در تور تایلند تعطیلات پاییز 94 حتما از این جزیره دیدن کنید.

 

 

 

آبشار اروند پاتایا که در پارك ملي نامتوك اراوان پاتايا واقع شده است يكي از دیدنی ترین آبشارهاي تايلند می باشد.اين منطقه چشم اندازهايي از كوهستان را دارد چرا كه  اطرافش مزارع سر سبزي قرار گرفته اند.آب شفاف اين آبشار از بالاي سنگ هاي آهكي زرد رنگ به داخل استخرهاي سبزي مي ريزد و منظره اي وجد آور را برای گردشگران تور تایلند به وجود مي آورد. این مکان جزو تفریحات پاتایا هم محسوب می شود چون بیشتر مردم تایلند و گردشگران تور تایلند 94 برای استراحت و تفریح به این مکان می آیند و فضاهایی برای استراحت احتصاص داده شده است. در این آبشار آبهای زلالش چشم های گردشگران زیادی را به خود در تور لحظه آخری تایلند خیره کرده است .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری پاتایا در تایلند, دیدنی های تایلند, جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتلهای چهار ستاره معروف استانبول

 

هتل مترو پارک استانبول

هتل مترو پارک استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول می باشد از نظر موقعیت جغرافیایی این هتل در 100 متری میدان تکسیم واقع شده است و در نزدیکی آن رستوران ها، مغازه ها، تئاترها، گالری های مختلفی وجود دارد.در تور استانبول پاییز 94 حتما در این هتل اقامت کنید. این هتل دارای 69 اتاق بسیار تمیز می باشد. اتاق ها با رنگ آمیزی گرم دکوربندی شده اند و دارای امکاناتی نظیر وای فای رایگان، میز و صندلی، ماهواره، چای/قهوه ساز می باشند و از آنجایی که این هتل در 500 متری تنگه بسفر قرار دارد برخی از اتاق ها تراس با چشم انداز زیبای دریا را دارا می باشند. در رستوران این هتل انواع غذاهای بین المللی برای میهمانان تور استانبول سرو می شود. از دیگر مزایای این هتل می توان به نزدیک بودن آن به ایستگاه اتوبوس، ایستگاه ترامو و ایستگاه مترو اشاره کرد که در 100 متری این هتل قرار دارند و از این رو رفت و آمد با هزینه اندک را برای مسافرانتور استانبول ممکن نموده است.

از دیگر امکانات هتل مترو پارک استانبول برای مسافران تور استانبول تعطیلات پاییز 94 می توان به بار، رستوران، روم سرویس، آسانسور، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، امکانات جلسه، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، اتاق های پاک و ... اشاره کرد.

هتل مترو پارک استانبول

هتل مترو پارک استانبول

 

 

هتل پریمیست استانبول

هتل پریمیست استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود. این هتل در 20 دسامبر 2012 افتتاح شد و امروزه مورد توجه مسافران تور استانبول قرار گرفته است. هتل پریمیست در قلب قسمت تاریخی استانبول واقع شده است از این رو بسیار نزدیک به قسمت های تاریخی شهر استانبول مانند جاذبه های توریستی مثل مسجد کبود، مسجد ایاصوفیه و ... می باشد و در مجاورت دیوارهای قصر تاپکاپی قرار گرفته است. فاصله این هتل تا میدان سلطان احمد استانبول به صورت پیاده 8 دقیقه می باشد همچنین هتل تا فرودگاه بین المللی آتاترک 18 کیلومتر و تا فرودگاه صبیحا 55 کیلومتر فاصله دارد. این هتل دارای 33 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، حمام، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع و ... برای رضایت مسافران تور استانبول تعطیلات آذر 94 می باشند.

از امکانات هتل پریمیست استانبول برای گردشگران تور استانبول می توان به اینترنت رایگان ، ترانسفر فرودگاهی ، لاندری ، خشکشویی ، نگهداری از اطفال ، اتاق های تمیز و ... اشاره نمود.

هتل پریمیست استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

جاذبه های گردشگری استانبول

 

شهر بازی ویالند استانبول

بزرگ ترین شهر بازی و پارک تفریحی استانبول شهر بازی ویالند استانبول می باشد که وسعت آن یک میلیون متر مربع است. این شهر بازی در سال 2011 احداث گردید و در می 2013 در مراسم ویژه ای با حضور نخست وزیر ترکیه به بهره برداری رسید. شهر بازی ویالند استانبول در منطقه گلدن هرن در 13 کیلومتری میدان تکسیم واقع گردیده است. این شهر بازی مجهز به وسایل بازی پیشرفته می باشد وسایل بازی نظیر ترن هوایی، جت اسکی، تونل وحشت، سینما، بولینگ و ... که توجه بسیاری از مسافران تور استانبول را به خود جلب می کند . در این مجموعه تفریحی، مرکز خرید، پارک آبی، هتل و رستوران نیز وجود دارد که میزان محبوبیت آن را نزد گردشگران تور استانبول تعطیلات آذر 94 چند برابر کرده است.

شهر بازی ویالند استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول , دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
 

هتل آسپالاس استانبول

 هتل آسپالاس استانبول در شمار هتل های سه ستاره استانبول قرار دارد و در نزدیکی قسمت قدیمی شهر استانبول واقع شده است. این هتل در نزدیکی جاذبه های گردشگری مهم استانبول قرار دارد از این رو گردشگران تور استانبول می توانند به آسانی به بازار بزرگ، کاخ توپ کاپی، میدان سلطان احمد و بازار مصری دسترسی داشته باشند. این هتل شامل 28 اتاق بسیار تمیز است که تمامی اتاق ها چشم انداز زیبایی از شهر استانبول را دارا می باشند. در تور لحظه آخری استانبول حتما در این هتل اقامت کنید.اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سشوار، مینی بار، تلویزیون ال سی دی، تلفن مستقیم، روم سرویس 24 ساعته، دکوراسیون ترکیه ای مدرن، اینترنت وای فای، حمام خصوصی، تهویه، سیستم گرمایشی و ... می باشند. صبحانه هتل آسپالاس استانبول هر روز صبح از ساعت 7 تا 10برای میهمانان تور استانبول سرو می شود.

از امکانات هتل آسپالاس استانبول می توان به پذیرش شبانه روزی، رستوران، کافه، مغازه، آسانسور، روزنامه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق های ضد صدا، فکس، سرویس نگهداری اطفال، خشکشویی، اتوکشی، واکس کفش، صبحانه در اتاق، غذاهای رژیمی مخصوص، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور استانبول ، کرایه دوچرخه، اتاق های پاک و بدون سیگار، ایوان مخصوص حمام آفتاب و  ... اشاره نمود.

هتل آسپالاس استانبول

هتل آسپالاس استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسپالاس استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتلهای چهار ستاره معروف دبی

 

هتل چهار ستاره حیات پلیس دبی یکی از هتل 4 ستاره معروفی است که در خیابان الرقه قرار دارد و دارای موقیعیت جغرافیایی ممتاز و دسترسی آسان به مراکز مهم شهر می باشد .از جمله اماکنی که به این هتل نزدیک می باشد و دارای دسترسی آسان برای مسافران تور دبی می باشند می توان به مرکز خرید القریر و مرکز شهر و پارک ساحلی الممزر اشاره کرد که با امکاناتی جذاب و درجه یک پذیرایی شایسته ای از میهمانان تور دبی به عمل آورده و اقامتی خاطره انگیز را برایشان به ارمغان می آورد . فاصله هتل حیات پلیس تا فرودگاه بین المللی دبی پیاده 10 دقیقه بوده و از سرویس ترانسفر فرودگاهی نیز بهره مند می باشد .در تور دبی پاییز 94 حتما در این هتل اقامت کنید.اتاقهای هتل حیات پلیس دبی مشتمل بر 210 اتاق لوکس و مجلل خانوادگی ، استاندارد و سوئیت مجلل می باشد که از رنگ کرم برای تزیین آن استفاده شده است .امکانات هتل حیات پلیس دبی بسیار متنوع و مفرح بوده و برای تمام سنین مسافران تور دبی رضایت بخش و سرگرم کننده می باشد که مهم ترین آنها شامل :  استخر روباز  ، مرکز سونا و جکوزی ، ماساژ ، جیم ، مرکز تناسب اندام ، کلوپ شبانه ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی سرویس ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ،اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، صرافی ، دو رستوران لوکس ، بار ، کافی شاپ و ... می باشد.اقامت در این هتل در تور دبی آذر 94 سرشار از خاطره می باشد.

 

 

 

 

هتل ابجر گرند دبی در 3 کیلومتری مرکز خرید ابوهیل  و نزدیک ایستگاه مترو ابوهیل واقع شده است.دکوراسیون مدرن هتل ابجر دبی بسیار دوست داشتنی و آرامش بخش است و اقامت و استراحت در این هتل خاطرات خوبی را برای مسافران تور دبی ثبت خواهد کرد. تمامی اتاق های این هتل مجهز و بسیار شیک با دکوری شاد و مدرن و تجهیزاتی نظیر تلویزیون و سرویس بهداشتی در خدمت میهمانان تور دبی تعطیلات آذر 94 خود می باشند.هتل ابجر دبی از نظر بهداشتی بسیار هتل تمیزی است و خدماتی همچون سرویس اتاق همراه با لوازم ارایشی رایگان موجود در حمام و خدمات رفاهی که شامل رستوران های عالی،کافه ۲۴ساعته و سالن بدنسازی است.این هتل به مراکز خریدی چون مرکز خرید الغریر و بوستان بسیار نزدیک می باشد.هتل دارای استخر فضای باز است که امکان شنا برای میهمانان تور دبی را فراهم کرده است . یکی دیگر از امکانات هتل ابجر داشتن تراس افتاب است که برای میهمانان تور دبی در نظر گرفته شده است که بتوانند به راحتی از این امکانات استفاده کنند.

 

 

 

هتل گراند سنترال هتلی لوکس در میان هتل های ۴ ستاره در دبی است که با کیفیت تمام پذیرای توریست هایی است که افتخار اقامت در این هتل را دارند. این هتل از نظر کیفیت خدمات، سرویس ها و امکانات در رتبه ی خوبی در میان هتل های دبی قرار دارد.امکانات رفاهی نظیر ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب از جمله سرویس هایی است که می توانید در تور دبی تعطیلات پاییز 94 از آن استفاده کنید. مزیت استخر روباز این هتل این است که می توانید در تمام فصل ها و تحت هر شرایط جوی از آن استفاده کنید.توریست های تور دبی که به بدن سازی خود اهمیت می دهند می توانند طی سفر با استفاده از بخش بدنسازی هتل گراند سنترال، از برنامه خود عقب نمانند.سالن جلسه ی مجهز این هتل از جمله ویژگی های ممتاز آن است که توریست های تور دبی می توانند جشن های بزرگ خود را در سالن ضیافت این هتل برگزار کنند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

جاذبه های گردشگری دبی

 

پارک آبی وادی وحشت دبی یکی از بزرگترین و پر هیجان ترین پارک های آبی دنیا است که در این محل می توانید ۲۳ ورزش آبی متفاوت را تجربه کنید. مساحت پارک آبی وادی وحشت حدود ۵ هکتار است که ترکیبی از امکانات تفریحی و رفاهی است.در تور دبی دی 94 حتما از این پارک دیدن کنید. این پارک در ساحل جمیرا قرار دارد که هتلی در نزدیکی آن برای اقامت کسانی است که می خواهند صرفا به ورزش های آبی بپردازند. هشت سرسره آبی انفجاری و دو بخش موج سواری در اين پارک دو بخش پر طرفدار وادی وحشت است.می توان گفت وادی وحشت بعد از سرسره آمریکای شمالی بهترین و بزرگترین سرسره ای است که با یک سقوط وحشت آمیز ۳۳ متری، شما را به عمق وادی می برد.هزینه های ورود نیز در تور دبی برای بزرگسالان 140 درهم و برای سنین 4 تا 12 سال 120 درهم می باشد.در این محل رستوران ها و فروشگاه های بزرگی دایر است که می توانید در تور دبیبرای صرف غذا و خرید در هر زمان بهره مند شوید.

 

 

 

در روز ولنتاين ۲۰۱۳ از باغ بسیار زیبایی در میان صحرای گرم دبی رونمایی شد. این باغ که باغ معجزه نام گرفته است، یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی در تور دبی به حساب می آید که بسیار دیدنی است.گفتنی است که این محیط زیبا از ۴۵ میلیون گل درست شده است. این باغ دارای طولانی ترین دیوار گل در دنیا است به همین دلیل، نامزد ثبت رکورد گینس است. علاوه بر تنوع گل ها، باید بدانید که مهندسی طراحی گل ها و درخت ها نیز خود نوعی جاذبه ی گردشگری تور دبی به حساب می آید که افراد هنرمند را در تور دبی تعطیلات آذر 94 به وجد می آورد. حلقه های زیبای گل که به شکل قلب و هلالی ساخته شده اند، محیط را بسیار زیبا کرده اند.این باغ دارای مناطق مختلفی است که هر کدام از باغ ها دارای طرح های خاص خود هستند که در محوطه های عمودی و افقی با چترهای سایه ای رنگارنگ پوشیده شده اند.

 

 

 

 

ساحل کورنیش یکی از سواحل دیدنی در امارات دبی است که محیطی بسیار زیبا، سر سبز و خرم است که می توانید  از ساحل زیبا و نمای دریا و از محوطه سبز رنگ درختان و چمن ها بهره مند شوید. از سمت دیگر، اگر درتور دبی زمستان 94  علاقه به دوچرخه سواری دارید می توانید از این امکان استفاده کنید و در ساحل دوچرخه سواری کنید.به طور متفاوت از سایر سواحل، این ساحل دارای محل بازی اختصاصی برای کودکان است که بسیار امن بوده و کودکان می تواند اوقات خوشی را در آن در تور دبیسپری کند.اگر یک عصر دل انگیز وارد این ساحل شوید، قطعا نور کافه ها را هم مشاهده می کنید که در هر فصلی از سال نوشیدنی های متناسب با آن فصل در آن موجود است. آب نماها و مجسمه هایی بسیار جالب و جدید در این محل بکار گرفته شده است که شب ساحل را زیباتر و رویایی تر برای گردشگران تور دبی می کنند. مزیت این ساحل نسبت به برخی ساحل ها این است که در تور دبی برای ورود به آن نیاز به پرداخت ورودی ندارید و به رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتلهای سه ستاره معروف دبی

 

 

هتل فورچون پرال دبی  یکی از هتل های 3 ستاره ایست که در منطقه پر رفت و آمد دیره و در جاده عمر بن خطاب قرار دارد . این هتل مجهز از موقعیت مرکزی و دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری و توریستی شهر دبی برخوردار می باشد .سرویس رفت و برگشت رایگان به  ساحل ، فرودگاه و برخی از مراکز خرید مهم دبی  از دیگر خدمات رفاهی هتل برای گردشگران تور لحظه آخری دبی  است.این هتل شامل 130 اتاق و سوئیت مدرن است که در طراحی آن از سبک معاصر استفاده کرده اند . در ضمن با نور مناسب , مبلمانی مدرن و رنگ هایی آرامش بخش تزیین شده اند. در اختیار داشتن بهترین امکانات و سرویس خدماتی ، اقامتی به یاد ماندنی را برای میهمانان تور دبی هتل فورچون پرال فراهم کرده است. بهره مندی از برنامه های شاد و سرگرم کننده در کلوپ شبانه در هتل ، لحظاتی مفرح را برای گردشگرانی که در تور دبی به این دست برنامه علاقه دارند ، به ارمغان می آورد . دسترسی به اینترنت و برخورداری از نیروهای خدماتی زحمتکش که شبانه روز برای ایجاد محیط پاکیزه و تمیز تلاش می کنند , تنها قسمتی از برنامه های هتل برای رفاه میهمانان تور دبی می باشد.

 

 

 

 

 

 

هتل رویال فالکون از هتل عای ۳ ستاره و مجهز واقع در دیره دبی در خیابان صلاح الدین می باشد . کسانی که در تور لحظه آخری دبی به منظور کار وتفریح به دبی سفر می کنند هتل رویال فالکون بهترین گزینه برای اقامت آنان در تور دبی می باشد.هتلی رویایی و زیبا که مسافران تور دبی بعد از سفر خود با خاطراتی شیرین از آن یاد می کنند.در این هتل از ترانسفر برای رفت و برگشت به پارک ساحلی جمیرا ، مراکز خرید و فرودگاه از استفاده می شود که موجب آسایش مهمانان هتل در تور دبی 94 می شود .طراحی کلاسیک در هتل و اتاق های رویال فالکون بکار گرفته شده است. به دلیل موقعیت مرکزی دسترسی به مراکز مهم شهر دبی امکان پذیر می باشد .هتل رویال دارای 84 اتاق با دکوراسیون کلاسیک و وسایل مدرن با محیطی آرام و بدون سر و صدا می باشد .اتاق های شاه نشین و سوئیت از بهترین اتاق های هتل برای گردشگران تور دبی بشمار می آیند . امکانات اتاقها شامل تلویزیون ، ماهواره ، سیستم تهویه مطبوع و… می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتلهای معروف کیش

 

هتل فلامينگو کيش هتلی لوکس و شیک با طراحی زیبا به شکل دلفین در سال 1376 در زمینی به مساحت 27 هزار متر مربع احداث گردیده است.هتل چهار ستاره فلامینگو در قلب جزیره کیش و با فضای سبز روح انگیز به همراه آبنما ها و آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای نیلگون خلیج فارس زیبا ترین لحظات را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد. هتل فلامینگو با موقعیت استثنایی جغرافیایی دسترسی به مراکز خرید و تفریحی جزیره را برای مسافران تور کیش آسان نموده، که از جمله این مراکز می توان به بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) و بولینگ مریم اشاره نمود.طراحی ساختمانی هتل فلامینگو در کیش به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1و2 و ساختاری متفاوت در فاز جدید انجام گردیده که در مجموع دارای 202 اتاق و سوئیت می باشد.همچنین فضاهای جانبی هتل و امکانات برای مسافرین تور کیش عبارتند از:

دو سالن آمفی تئاتر با گنجایش 30 نفر, سالن اجتماعات با گنجایش 180 نفر, اتاق ملاقات مخصوص نشستهای تجاری با گنجایش 15 نفر,نیم طبقه اختصاصی با ورودی جداگانه آسانسورهای 12 نفره با دیواره شیشه ای مشرف به چشم انداز شمالی جزیره زیبای کیش برای سیاحت مسافران تور کیش,بخش های اداری متمرکز در طبقه همکف شامل مدیریت امور مالی، رزرواسیون، مدیریت پذیرش و اتاق کنترل صوتی و تاسیساتی و ....

 

 

 

هتل 3 ستاره آنا کیش در سال 1377 در زمینی با مساحت 8500 متر مربع در دو طبقه بنا شد. این هتل بین دو بازار مروارید و زیتون قرار گرفته به طوری که 10 دقیقه پیاده روی لازم است تا بتوانیددر تور کیش از این بازارها دیدن فرمائید. این هتل از لحاظ منطقه جغرافیایی در بهترین منطقه جزیره کیش قرار دارد.  این هتل جزو یکی از هتل های کیش است که از قیمت مناسب تری نسبت به هتل های 3 ستاره برخوردار می باشد و در میدان امیرکبیر واقع شده است. با توجه به 3 ستاره بودن این هتل خدماتی در حد یک هتل 4 ستاره را به میهمانان تور کیش ارایه می دهد. هتل آنا کیش در محوطه ای بسیار و زیبا و باطراوت ساخته شده که یکی از مزیت های شاخص این هتل به شمار می رود. همین مزیت جلوه ی زیبایی را در شب به این هتل می بخشد که باعث می شود میهمانان تور کیش این هتل لحظات بسیار زیبایی را دراین هتل سپری کنند. 

امکانات هتل آنا کیش برای مسافران تور کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داري، فضاي سبز، سالن ورزشي، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و...

 

 

 

 

 

 

هتل تماشا کیش از محبوب ترین هتلهای سه ستاره کیش در مرکز جزیره زیبای کیش واقع شده و گردشگران زیادی را در تور کیش به خود جلب میکند. هتل تماشا جزیره کیش در بهار سال ۱۳۹۱ بازسازی شد و محیط مطبوع آن میهمانان تور کیش را را از هر فکری فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی به آنان در تور کیش ارمغان میدهد.قيمت اتاقهای هتل تماشا کیش بسیار مناسب می باشد. این هتل در موقعیت خوبی نسبت به مراکز خرید کیش و ساحل جزیره کیش واقع گردیده است. در ایام نوروز و ایام خاص تور کیش هتل تماشا کیش برای میهمانان خود ۵۰ درصد تخفیف پارک دلفین کیش را در نظر گرفته است.همچنين هتل تماشا کیش قیمت داراى رستوران سراب با تعداد 90 صندلى و با ارائه غذاى ايرانى و كافى شاپ غروب در لابى هتل مى باشد .امکانات رفاهی هتل تماشا کیش برای مسافران تور کیش شامل: لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.هتل تماشا کیش حدود 10 دقیقه با فرودگاه و حدود 8 دقیقه با بازار فاصله دارد. ساعت تخلیه اتاث ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

جاذبه های گردشگری کیش

 

درآبهاى ساحلى جزيره مخصوصاً در نزديكى دماغه غربى و همه سواحل سنگى جنوب و غرب جزيره ، لاك پشت هاى دريايى غول پيكر را به راحتى از فراز ديوارهاى ساحلى مى توان در تور کیش مشاهده نمود. وفور لاك پشت ها در آبهاى ساحلى مخصوصاً درهنگام غروب يكى از جاذبه هاى سواحل صخره اى كيش است.گردشگران تور کیش مي توانند پس از هماهنگي با مركز حفاظت و مونيتورينگ لاك پشت هاي دريايي در فصل ياد شده و عمدتا در هنگام تاريكي شب، از تماشاي كندن حفره و سپس تخم گذاري لاك پشت ها، خروج نوزادان از لانه و ورود آنها به آبهاي خليج فارس لذت ببرند كه خاطره اي ماندگار در ذهن مسافران تور کیشخواهد بود.

چند توصيه براي حفظ بقاء اين موجودات دوست داشتنى به مسافران تور کیش :

1- بهتر است از شنا كردن در اطراف آنها و يا دست زدن به آنها خوددارى كنيد.
2- از تردد در زيستگاه لاک پشتها خودداري نماييد.
3- در تور کیش هنگام قايقراني مواظب لاک پشتهايي که براي تنفس به سطح آب مي آيند باشيد.
4- از ريختن زباله و پسمانده در دريا خودداري کنيد .
5- به هنگام غواصي از تعقيب لاک پشتها خودداري نماييد.
6- از دست زدن به تخم لاک پشتها و يا برداشتن آنها خودداري نماييد.

 

 

 

 

 

کلبه هور کیش دماغه ای در غرب منطقه جزیره زیبای کیش می باشد.مجموعه کلبه هور کیش مکانی مناسب در تور کیش برای غواصی میباشد و در طول سال پذیرای گردشگران زیادی در تور کیش است . بستر این سایت صخره ای بوده و در آن هامور، سرخو، سنگسر، انواع صدف ها و لاک پشت ها بسیار دیده می شوند. از این رو بسیاری از افراد که در تور کیش علاقمند ماهیگیری هستند در روزهایی که وزش باد کم است  به این منطقه برای ماهیگیری می آیند.این منطقه که به عنوان یکی از مناطق دیدنی تور کیش بشمار میرود  آب شورى که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى‌گردد. همچنين در اين مجموعه آبگرمکن خورشيدي کیش، انواع اجاق‌هاى خورشيدى به نمايش گذاشته شده است. علاوه بر بازديد گردشگران تور کیش، استفاده از اين سيستم‌ها نیز براى عموم آزاد است. صدای امواج و سکوت منطقه و در شب آسمان زیبای بالای دریا این منطقه را برای بازدیدکنندگان تور کیش به یادماندنی کرده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

پلاژ و مجموعه تفریحی آقایان در کیش در شمال شرقی جزیره با مساحتي در حدود 10000 مترمربع واقع شده است . این مجموعه برای گردشگران تور کیش شامل امکانات و خدماتی همچون 3 باب زمين واليبال ساحلي ، يك باب زمين فوتبال ساحلي ، امكانات قايقراني پاروئي ( كانو- تورينگ ) ، دوش هاي سرپوشيده وروباز ، رختكن ، اتاق ماساژ ، بوفه ، نمازخانه مي باشد . علاوه بر آن وجود ناجيان غريق ، نيز ايمني و رضايت خاطر استفاده كنندگان را در تور کیش فراهم آورده است که در کل فضای به یاد ماندنی را برای بازدید کنندگان تور کیش فراهم کرده است.ساحل ماسه ای با رنگ نقره فام مرچانهای این مجموعه امکان انجام تفریحات دریایی چون جت اسکی، اسکی روی آب، پاراشوت، قایق های بادبانی و غواصی در مرکز تفریحات دریایی و محل پلاژ را برای گردشگران تور کیش فراهم کرده است. نورپردازی زیبا و مناسب این مکان باعث شده تا شما بتوانید در تور کیش در شب نیز شنا کنید و از امکانات مجموعه استفاده کنید.

در این مجموعه تفریحی لذت شنا در این سواحل به دلیل شن های نرم و دمای مطبوع ان در اکثر فواصل سال و همچنین آب تمیز و نیلگون که اکثر اوقات آبزیان تا کنار ساحل پیشروی می کنند و کف دریا که تا چندین متر از ساحل قابل رویت است و همچنین عمق آن که بتدریج افزایش می یابد، بیادماندنی و فراموش نشدنی در تور کیش می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پلاژ تفریحی آقایان در کیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

مراکز خرید معروف کیش

بازار دامون کیش یکی از مراکز خرید زیبا و مجهز جزیره کیش است که در زمینی به مساحت 4300 متر مربع  در کنار دو مجتمع مسکونی بزرگ و زیبای دامون ساحلی و دامون کیش ایر ساخته شده و در دهه فجر سال 1391 افتتاح شد.این مجتمع با زیربنای 13300 مترمربع یکی از مجتمع های معروف کیش نزد گردشگران تور کیش است.اين مرکز خرید در دو طبقه تجاری با 100 غرفه  و یک طبقه اختصاصی جهت فود کورت و رستوران با چشم اندازی زیبا، غذاهای ایرانی، فست فود و غذا های چینی را به مشتریانتور کیش عرضه می کنند و محیطی دلپذیر را برای گردشگران و مسافران تور کیش فراهم نموده است.این مرکز به دليل داشتن فود كورت در طبقه فوقاني آن و مجاورت با ساحل دامون جذابيت خاصي براي گردشگران تور کیش و شهروندان كيش ایجاد کرده است.وجود یک پیانو در این مرکز خرید و آهنگ هایی که نواخته می شود بر جذابیت این مرکز نزد مسافران تور کیش افزوده است.در این مرکز خرید انواع فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، عینک، کامپیوتر ولپ تاپ، موبایل، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، قنادی، رستوران و کافی شاپ وجود دارد.ساعت کار این مرکز از 9 صبح تا 13.30 و بعد ازظهرها از ساعت 17 تا 23 برای خرید مسافران تور کیش است.

 

 

 

 

 

 

 بازار زیتون کیش در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۷٬۰۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث و به بهره برداری رسید. این بازار ۵٬۲۰۰ متر مربع مساحت دارد و دارای ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری است. قیمت کالاها در این بازار مناسب است و خریدار حیطه‌ی وسیعی از انتخاب‌ها را در اختیار مسافران تور کیش خواهد داشت.معماری بازار زیتون کیش با دیگر مراکز خرید جزیره متفاوت است. از طرفی تکرار زاویه‌ها در نمای بازار آن را به چهره ای آشنا در جزیره مبدل، و از طرفی دیگر معماری داخلی آن با نیم طبقه‌ها و طراحی هدایت خریدار جذابیت این بازار را نزد گردشگران تور کیش دو چندان ساخته است.این بازار در کنار هتل پارسیان و در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری کیش - بال هایپر مارکت و پانیذ واقع شده است .در مرکز خرید زیتون شما بدون شک میتوانید درتور کیش هرچه را که بخواهید با قیمتهای مناسب خریداری کنید .
کیف و کفش , روسری , پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه , فروشگاههای اسباب بازی و لوازم خانگی , فروشگاههای لباس زیر مردانه و زنانه , عطر و ادوکلن و... از جمله مواردی است که در بازار زیتون در تور کیش یافت میشود .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف کیش, بازارهای کیش, مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

گستردگي سواحل، دريايی زلال، آبهایی آرام و گرماي مهربان آفتاب جنوب در محيط بي سروصداي جزيره، شرايط مطلوبي را براي علاقمندان به ماهيگيري در تور كيش فراهم آورده است. گردشگران تور کیش با ماهیگیری در سواحل زیبای این جزیره مرجانی لحظات خاطره انگیزی را تجربه می کنند.ماهیگیری تفریحی در کنار سایر امکانات مناسب اقامتی و طبیعت زیبای جزیره کیش یکی از جاذبه های گردشگری است که همواره طرفداران زیادی در بین مسافران تور کیش و گردشگران این جزیره داشته است. در ساعات اولیه صبح و یا هنگام غروب خورشید و خنک تر شدن هوا در مناطق مختلف نوار ساحلی گردشگران علاقه مند به ورزش مفرح ماهیگیری در تور کیش لحظات نابی را در سواحل زیبای جزیره کیش تجربه کنند.ماهيگيری در سرتاسر سواحل جزيره آزاد است. علاقمندان تور کیش مي توانند با استفاده از وسايل ساده ماهيگيري با قلاب هاي معمولي كه تهيه آن ها از فروشگاه هاي ورزشي كيش امكان پذير است و بدون بهره مندی از ادوات خاص و یا دانش کافی در خصوص شرایط صید ماهی ، تنها با هدف نشاط روحی و بهره گیری از طبیعت زیبای خلیج فارس ساعاتی از وقت خود را به ماهیگیری در تور کیش اختصاص دهند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ماهیگیری در کیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتلهای چهار ستاره معروف مشهد

 

هتل تارا مشهد

هتل تارا از جمله هتل های چهار ستاره مشهد می باشد. این هتل در موقعیت مکانی مناسبی واقع شده است. فاصله هتل تارا تا حرم به صورت پیاده حدودا 6 دقیقه و تا فرودگاه مشهد با ماشین حدود 25 دقیقه فاصله دارد. در تور مشهد تعطیلات آذر 94 حتما در این هتل اقامت کنید.هتل تارا دارای 116 اتاق از انواع اتاق یک تخته ، اتاق دو تخته و سوئیت دو تخته می باشد که همگی آنها دارای تلفن اختصاصی، تلویزیون ،یخچال ، مبلمان، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی و حمام میباشند. در لابی هتل تارا مشهد اینترنت رایگان در اختیار میهمانان تور مشهد قرار داده شده ولی اگر میهمانان بخواهند در اتاق هم از اینترنت استفاده کنند باید هزینه ی استفاده از آن را پرداخت کنند. هتل تارا مشهد سالن همایش و سالن کتابخانه را نیز در خود جا داده و از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور مشهد پاییز 94 میتوان به لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 30 ماشین و امکانات تفریحی مانند سونا، جکوزی و باشگاه بیلیارد اشاره کرد.

 

هتل توریست توس مشهد

هتل 4 ستاره توریست توس مشهد یکی از هتل های قدیمی و محبوب مشهد می باشد که بیش از سی سال در زمینه خدمات هتلداری فعالیت کرده است. فاصله هتل توریست توس مشهد تا حرم مطهر حدود 23 کیلومتر، تا فرودگاه 30 کیلومتر، تا راه آهن مشهد 18 کیلومتر و تا مجتمع الماس شرق حدود 12 کیلومتر می باشد. اتاق های هتل توریست توس مشهد همگی از تلفن اختصاصی، تلویزیون، یخچال، مبلمان، آشپزخانه، حمام و سرویس فرنگی و ایرانی بهره مند هستند. این هتل دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 40 ماشین می باشد. در هتل توریست توس مشهد لابی، لاندری، چایخانه سنتی و کافی شاپ برای گذراندن لحظاتی آرام برای میهمانان تور مشهد فراهم شده است. میهمانان تور مشهد تعطیلات پاییز 94 میتوانند برای تفریح در این هتل از زمین تنیس استفاده کنند. در هتل توریست توس مشهد کافی نت هم موجود است ولی اینترنت در لابی و اتاق ها به رایگان نیز در اختیار میهمانان تور مشهد قرار داده می شود.

آدرس : میدان قائم - ابتدای بزرگراه آسیایی - نرسیده به بیمارستان رضوی ، هتل توریست توس

 

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا در شهر مشهد مقدس از جمله هتل های 4 ستاره این شهر به شمار می آید. مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در هتل آسیا مشهد را دارند اطلاع داشته باشند که فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) 20 دقیقه تا فرودگاه بین المللی 30 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه می باشد. از جمله امکاناتی که هتل چهار ستاره آسیا در اختیار مسافرین تور مشهد پاییز 94 قرار می دهد می توان به لابی، کافی نت، لاندری، کافی شاپ، آسانسور، سالن کنفرانس، خشک شویی، رستوران و پارکینگ اشاره کرد. آن دسته از مسافرین تور مشهد که اهل ورزش و تفریح هستند نیز می توانند از امکاناتی نظیر سونا، جکوزی، استخر و گیم نت که در هتل برای اوقات تفریح میهمانان در نظر گرفته شده است استفاده کنند. اتاق های هتل آسیا مشهد برای فراهم کردن آسایش مسافرین تور مشهد به تجهیزاتی مانند حمام، یخچال، تلویزیون، قفل کارتی و سرویس بهداشتی مجهز شده اند. اینترنت وای فای نیز در سرتاسرهتل آسیا مشهد به صورت رایگان در اختیار مسافرین تور مشهد قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل آسیا مشهد: شهر مشهد، خيابان پاسداران، هتل آسيا

هتل آسیا مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

اماکن زیارتی در مشهد

 

 

امامزاده یحیی در مشهد آستانه متبرکه و مکان زیارتی در فاصله حدود 50 کیلومتری شمال شرقی شهر مشهد و در یک کیلومتری روستای میامی در بخش رضویه قرار دارد. مدفون در این مکان امام زاده یحیی‌بن حسین بن زید یکی از فرزندان زید بن علی بن حسین می باشد.در تور مشهد ویژه اربعین حسینی 94 حتما در این امامزاده زیارت کنید. وی که حسین نام داشته دارای چندین فرزند بوده که یکی از انها به نام یحیی با کنیه ابوالحسن شناخته می شد.بنای مزبور مشتمل بر رواقی چهار ضلعی،گنبد فیروزه ای رنگ دو پوسته،مناره های طرفین ورودی و کتیبه ای سنگی بر سر در آن به تاریخ 937ق است.بنای مزبور مقارن با سال های اولیه حکمرانی شاه طهماسب صفوی بنیان گرفته است به استناد مضمون کتیبه هویت صاحب مزار در زمان ساخت مقبره برادر زاده یحیی بن زید تصور شده اما ارادتمندان این آستانه میامی را آرامگاه یحیی بن زید می پندارند. زیارت از این امامزاده در تور مشهد دی 94 خالی از لطف نیست.بنابر تواریخ موجود یحیی بن زید هم ظاهرا در سال 207یا 209ق در بغداد دارفانی را وداع گفته است.با این همه علاوه بر گردشگران تور مشهد داخلی در سال های اخیر مسلمانان کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس توجه ویژه ای به این مکان معطوف داشته اند. طرح جامع توسعه اماکن این آستانه مقدسه در محدوده ای به وسعت 55 هکتار توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در حال اجرا می باشد که در این کاربری ها زایر سرا ،کشتارگاه جهت نذورات،آشپزخانه عمومی ،فروشگاه ومحل اسکان موقت پیش بینی شده است.همچنین در نزدیکی این مجموعه تفریحی-زیارتی چشمه آب معدنی در دامنه کوه جریان دارد.سنگفرش اطراف بنای مرکزی همواره محل اطراق مناسبی برای ارادتمندان این امام زاده در تور مشهد به شمار می آید.

 

 

 

امامزاده ناصر و یاسر در مشهد در ابتدای ورودی به روستای گلستان در 4 کیلومتری شهر طرقبهمشهد قرار دارد. بنا بر متون کهن از جمله کنزالانساب به قلم سید مرتضی، این امام زادگان از برادران بلاواسطه امام رضا(ع) می‌باشند. یادگارهایی از سلاله پاک رسول‌الله(ص) که پس از عزیمت آن امام همام به خراسان به همراه انصار و برادران خود به این سرزمین به ویژه توس هجرت نمودند.در تور مشهد تعطیلات دی 94 حتما به زیارت این امامزاده بروید. این مکان مقدس جایگاهی است که نسیم ولایت و امامت روح عاشقان را نوازش می‌‌‌دهد و زبان‌ها به بیان عشق و ارادت امام‌زادگان به نجوا در می‌آ ید و در زمره مکان‌هایی است که به سبب خاکسپاری اولیاء خدا، به آن بزرگواران انتساب یافته و همواره از مزیت‌های معنوی و ارزش‌های خاص برخوردار می‌باشد.این امامزاده نزد مسافران تور لحظه آخری مشهد استقبال زیادی دارد. تا سال 1342ش محل مزار منحصر به بقعه‌ای گلین بوده که به همت خیرین به تدریج متحول گردید و اکنون این آستان متبرکه مشتمل بر بنایی جدید الاحداث با نمای امروزی آراسته به کاشی‌های معرق است که در میان فضای داخلی دو ضریح فلزی بسیار زیبا بر روی مضجع شریف امام‌‌زادگان نصب گردیده است. اخیراً این مکان با افزایش فضاهای گوناگون توسعه و گسترش بسیاری یافته است. این مکان در حال حاضر علاوه بر زائرین ایرانی، پذیرای مسافران تور مشهد از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس بوده و یکی از اماکن زیارتی – مذهبی مهم شهر مشهد به شمار می‌آید.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن زیارتی در مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

جاذبه های گردشگری مشهد

 

 

کاخ خورشید در مشهد به دستور نادرشاه در سال 1151 قمری در شهر کلات , شمال شرقی مشهد ساخته شد و عملیات ساخت آن تا آخرین سالهای حیات نادرشاه یعنی سال 1160 قمری ادامه داشت . یکی از زیبایی های این کاخ که به مانند خزانه نادرشاه به شمار می رفت این است  که کتیبه ای بسیار زیبا از سوره نبا دیده می شود که دور تا دور گنبد نوشته شده و ارزش این بنای تاریخی را نزد مسافران تور مشهد زمستان 94 چند برابر می کند . سنگ های پر حجم و سنگین این بنا که موضوع آن‎ها انواع میوه‎های گرمسیری و پرندگانی چون طوطی است، به بنا جلوه خاصی داده اند و گفته می‎شود این سنگ تراشه‎ها همان هنری است که نادرشاه از معماران هندی طلب کرد تا در زمانی که میوه‎هایی مثل موز، آناناس و... در ایران وجود نداشت، کاخ خورشید با این نمادها سنگ تراشی شود.در تور لحظه آخری مشهد حتما از این کاخ دیدن کنید.قصر خورشید، ساختمانی سه طبقه است با زیرزمینی مخوف و تاریك كه گفته‌ شده یا مکان نگهداری بخشی از خزاین نادر بوده یا زندانی برای مغضوبین او بوده است.این کاخ برای گردشگران تور مشهد بسیار جذاب است. طبقه دوم یا هم كف، تالاری بزرگ در میان دارد و اتاق‌هایی در اطرافش نیز وجود دارد.

 

 

 

اگر با تور مشهد 94 به مشهد سفر میکنید حتما از جاهای دیدنی مشهد  دیدن کنید .گنبد سبز مشهد در میان میدانی به همین نام در خیابان آخوند خراسانی واقع گردیده و گنبد سبز نام جدیدی است که به این بنا داده شده است. بقعه‌ی مزبور پیش از این با نمای ساده در بدنه و گنبد، در میان قبرستانی از دوره صفویه به نام «میرهوا» قرار گرفته بود. بعدها به‌وسیله دیوارکشی محصور گردیده و پیرامون آن با درخت بلند و زیبا محوطه‌سازی شده است که نمای زیبایی به این بنا داده است .

در تور مشهد تعطیلات پاییز 94 حتما از این گنبد دیدن کنید.با توسعه شهر مشهد و خیابان کشی‌ها، الحاقات از اطراف بنا برچیده شده و میان میدانی قرار گرفته است. نمای این بنا در سال 1353ش کاشیکاری شده و مرمت‌هایی در درون آن نیز انجام گردیده است که توانسته از فرسودگی این مجموعه جلوگیری نماید .این گنبد برای مسافران تور مشهد جذاب است زیرا فضای داخلی بقعه دارای کتیبه‌ای است با مضمون صلوات کبیره و حدیثی از پیامبر اکرم(ص) که در پایان آن، نام راقم این سطور با عبارت «نمقه حسین بن محمد المشهدی» و تاریخ 1058ق دیده می‌‌شود. اگرچه برخی این مکان را مقبره شیخ محمد مؤمن می‌دانند اما عده‌‌ای نیز معتقدند بقعه مزبور آرامگاه شیخ محمد مومن عارف استرآبادی از شیوخ ذهبیه است.

 

 

موزه تخصصی فرش در مشهد در سال 1324 شمسي با افتتاح اولين موزه آستان قدس، تعدادي از فرش هاي تاريخي حرم مطهر مانند: قالي گلابتون دار، قالي پرده اي دورو، قاليچه چهار فصل و قاليچه ابريشمي سجاده اي  همراه با ديگر آثار دوره صفويه و قاجاريه برای مسافران تور لحظه آخری مشهد به نمايش در آمد. در سال 1356 شمسي با ساخت موزه مركزي مشهد ، اين مجموعه در سالن درهاي طلا و نقره به نمايش در آمد و به مرور فرش هاي ديگري نيز به آن برای تماشای گردشگران تور مشهد تعطیلات پاییز 94 افزوده شد.پس از آن با توجه به اهميت مجموعه فرشهاي موجود در خزانه و موزه و اهداء آثار بسيار ارزشمند به آستان قدس رضوي ضرورت تاسيس گنجينه اي تخصصي براي نمايش آنها ايجاد شد. بدين منظور محل تالار مطالعه آقايان در ضلع جنوب شرقي  صحن امام خميني( ره) براي اين امر اختصاص يافت و حدود 40 تخته فرش در دو طبقه (هرطبقه 400 متر مربع)برای مسافران تور مشهد به نمايش در آمد و در سال1377 اولين موزة فرش آستان قدس با عنوان"گنجينه تخصصي فرش" گشايش يافت.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()